FANDOM

Zerox Germider - Członek Rady Ośmiu. Przez wiele lat był przywódcą jednego z oddziałów tejże organizacji, lecz później udało mu się zdobyć w niej władzę stając się dyktatorem - protektorem. Niestety jego protektorat długo nie potrwał...

Zerox zawsze chciał należeć do rady ośmiu, kiedyś nawet przyjaźnił się z Rexem, ale później gdy Rex został Feniksem dostał od rady więcej obowiązków i nie miał czasu na kontynuowanie przyjaźni, a w tym czasie Zerox się doskonalił, aż pewnego dnia spotkał Executię...

Po spotkaniu Executii Edytuj

Zerox stał się bez uczuciowym draniem, uwielbiającym się znęcać. Już po wielu latach treningu i artefaktach, które ze sobą nosi Zerox staje się mistrzem starożytnej magii, jest lepszy niż ktokolwiek inny przed nim. Łatwo pokonuje radę i staje się jej przywódcą. Zerox jest teraz tyranem mającym się za władcę wszechświata, ponieważ przez kontakt z Executią zaczął nabywać cechy Apocalipsusa.

Wygląd Edytuj

Na początku Edytuj

Zerox nosił czarne stroje i miał długie włosy sięgające trochę poza ramiona. Zawsze miał ze sobą pas z eliksirami przy nim, a na wszystko zakładał długi płaszcz.

Po spotkaniu Executii Edytuj

Zerox nosi fioletowo czerwony płaszcz ze złotymi detalami, najczęściej nosząc kaptur. Ten płacz nazywa się Płaszcz Arcymaga, który zwiększa zdolności magiczne użytkownika i uodparnia go na tą samą starożytną magię. Na szyi nosi amulet ciemności podarowany przez Executię, daje mu możliwość korzystania z mocy mimo blokad, ale tak na prawdę ułatwia kontrolowanie magią demonów, którą używa zarówno Executia, jak i Apocalipsus.

Inne informacje Edytuj

Zerox na początku był dobry i zawsze chciał ratować świat, więc chciał dołączyć do rady ośmiu.

Później staje się zły przez wpływ Executii i staje się przywódcą rady ośmiu, która powinna pomagać każdemu Nihgterusowi w ratowaniu świata, a przede wszystkim odkryć przed nim jego możliwości, on jednak uczynił sobie z rady marionetki, które robią co mu się podoba, a sam chce by Rex mu służył i pomógł zdobyć Oculus Mundi - Jedyną broń mogącą zarówno pokonać Apocalipsusa, albo dać władzę nad światem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki