Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Zephyros

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nawet jeśli tobie nadal nie mogę zaufać... to ty mi zupełnie ufasz... dziękuje
―Zephyros do Jake'a
Zephyros - strażniczy bakugan Jake'a o domenie Ventusa. Jest bratem-bliźniakiem Skyress.

Wygląd Edytuj

Zephyros przypomina feniksa o czarnym ciele, ciemno-turkusowych piórach i błękitnych oczach. Na głowie znajduje się czarno-biały róg.

Osobowość Edytuj

Zephyros jest bardzo walecznym i odważnym bakuganem, który nie boi się niczego. Ceni swoich bliskich. Jako brat Skyress, nie pozwala aby stała jej się jakakolwiek krzywda. W obecność ludzi jest zamknięty w sobie i małomówny.

Przeszłość Edytuj

Zephyros narodził się, wraz z swoją siostrą - Skyress, w Vestroii. Podczas zagłady Vestroii, rozstali się. Po zagładzie feniks dostał się na ziemie, gdzie znalazł go Shun. Bakuganowi brakowało zaufania do ludzi, więc trzymał się z Shunem. Gdy Shun spotkał swojego kuzyna - Jake'a - dał mu Zephyrosa pod opiekę. Dopiero, gdy spotkał siostrę, zaczął wierzyć w swojego partnera i jemu ufać.

Supermoce Zephyrosa Edytuj

  • Styl Black, Nieszczący Deszcz Meteorów: Przenosi z przeciwnika do Neosa połowę mocy oponenta.
  • Styl Black, Deskrucyjny Delta Deszcz: Kopiuje atak przeciwnika.
  • Styl Black, Grad Piorunów Wiatru: Anuluje lub blokuje kartę otwarcia przeciwnika.
  • Styl Black, Szalchetny Żielony Wiatr: Potraja (w serii podwaja) moc Zephyrosa.
  • Wiedza Feniksa, Reaktor Ventusa: Dodaje Zephyrosowi dwukrotność energii, którą przeciwnik osiągnął w całej bitwie.
  • Wiatr Wśćiekłośći: Zabiera przeciwnikowi połowę mocy oponenta i podwaja poziom mocy Neosa.
  • Czarny Feniks: Odwraca działanie supermocy przeciwnika.
  • Władca Burzy: Anuluje supermoc przeciwnika.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Rain of Thousand Black Tears: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika i pozwala na ponowne wykorzystanie wszystkich supermocy Zephyrsa.
  • Heart of Phoenix, Green Flare: Dodaje Zephyrosowi czterokrotność (w serii trzykrotność) energii, którą przeciwnik osiągnął w całej bitwie.

Ciekawostki Edytuj

  • Jake często mówi do niego Zephyr.
  • Nazwy supermocy Zephyrosa przypominają supermoce Skyress.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki