FANDOM

„Nawet jeśli tobie nadal nie mogę zaufać... to ty mi zupełnie ufasz... dziękuje”— Zephyros, do Jake'a

Zephyros - strażniczy bakugan Jake'a o domenie Ventusa. Jest bratem-bliźniakiem Skyress.

Wygląd Edytuj

Zephyros przypomina feniksa o czarnym ciele, ciemno-turkusowych piórach i błękitnych oczach. Na głowie znajduje się czarno-biały róg.

Osobowość Edytuj

Zephyros jest bardzo walecznym i odważnym bakuganem, który nie boi się niczego. Ceni swoich bliskich. Jako brat Skyress, nie pozwala aby stała jej się jakakolwiek krzywda. W obecność ludzi jest zamknięty w sobie i małomówny.

Przeszłość Edytuj

Zephyros narodził się, wraz z swoją siostrą - Skyress, w Vestroii. Podczas zagłady Vestroii, rozstali się. Po zagładzie feniks dostał się na ziemie, gdzie znalazł go Shun. Bakuganowi brakowało zaufania do ludzi, więc trzymał się z Shunem. Gdy Shun spotkał swojego kuzyna - Jake'a - dał mu Zephyrosa pod opiekę. Dopiero, gdy spotkał siostrę, zaczął wierzyć w swojego partnera i jemu ufać.

Supermoce Zephyrosa Edytuj

  • Styl Black, Nieszczący Deszcz Meteorów: Przenosi z przeciwnika do Neosa połowę mocy oponenta.
  • Styl Black, Deskrucyjny Delta Deszcz: Kopiuje atak przeciwnika.
  • Styl Black, Grad Piorunów Wiatru: Anuluje lub blokuje kartę otwarcia przeciwnika.
  • Styl Black, Szalchetny Żielony Wiatr: Potraja (w serii podwaja) moc Zephyrosa.
  • Wiedza Feniksa, Reaktor Ventusa: Dodaje Zephyrosowi dwukrotność energii, którą przeciwnik osiągnął w całej bitwie.
  • Wiatr Wśćiekłośći: Zabiera przeciwnikowi połowę mocy oponenta i podwaja poziom mocy Neosa.
  • Czarny Feniks: Odwraca działanie supermocy przeciwnika.
  • Władca Burzy: Anuluje supermoc przeciwnika.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Rain of Thousand Black Tears: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika i pozwala na ponowne wykorzystanie wszystkich supermocy Zephyrsa.
  • Heart of Phoenix, Green Flare: Dodaje Zephyrosowi czterokrotność (w serii trzykrotność) energii, którą przeciwnik osiągnął w całej bitwie.

Ciekawostki Edytuj

  • Jake często mówi do niego Zephyr.
  • Nazwy supermocy Zephyrosa przypominają supermoce Skyress.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki