FANDOM

Zephar Dragonoid to wariacja Dragonoida.

Informacje Edytuj

Drago wyewoluował w Zephar Dragonoida gdzieś pomiędzy Mechtanium Surge a Mocą Vestalii.

W 1 odcinku Mocy Vestalii, Dragonoid oddał energie domen Preyasowi, Tigrerrze, Ingram, Goremowi i Hydranoidowi. Ewoluowali oni w Wave Preyasa, Magnet Tigrerrę, Ingram Wiatru, ToporoGorema i Ultra Hydranoida.

W 2 odcinku, razem z resztą Młodych Wojowników walczył przeciwko Ventus Alazurowi, Pyrus Farbarosowi i Subterra Dryzonowi. Zwyciężyli dzięki przewadze związanej z BakuNano.

W 3 odcinku, wszystkie bakugany wojowników zostały uwięzione przez Kazurona. Udało im sie uciec tylko dlatego, że laser odbijając się od tarczy Vestaliańskiej i tarczy połączonych supermocy Tigrerry, Hydranoida i Gorema zniszczyła Vestaliańską tarczę.

W 4 odcinku, Zephar Dragonoid walczył pod pałacem Kazurona razem z resztą, podczas gdy Marucho i Mira próbowali uratować więźniów.

W 5 odcinku, próbował wykryć, gdzie znajdują się Spectra i Helios Ciemności.

W 6 odcinku, walczył razem z resztą Młodych Wojowników przeciwko Czystym Bakuganom - Satzaronom. Przegrał pierwszą rundę, ponieważ do walki wkroczył Albas i jego mechaniczny bakugan - Hander.

W 7 odcinku, walczył następny pojedynek przeciwko Albasowi i Handerowi i mimo przywołania Cyber Zenthona, przegrał.

W 9 odcinku, Zephar Dragonoid walczył przeciwko Heliosowi Ciemności i zwyciężył.

W 10 odcinku, Zephar Dragonoid i Leśny Wilda walczyli przeciwko Farbasosowi i Heliosowi Ciemności, lecz niestety przegrali.

W 11 odcinku, Zephar Dragonoid próbował zniszczyć pałac Kazurona używając Ultimate Ability. Zatrzymał go Albas. Walczyli a w trakcie bitwy pałac został zniszczony.

W 12 odcinku, Zephar Dragonoid walczył przeciwnko Dryzonowi i Saturn Wildzie. Na początku przegrywał, lecz później użył udoskonalonych supermocy. Był bliski zwycięstwa, lecz pod koniec bitwy wkroczył Krosan i zatrzymał bitwę.

W 13 odcinku, Zephar Dragonoid walczył razem z resztą Legendarnych Bakuganów przeciwko Krosanowi, lecz niestety przegrał.

W 14 odcinku, przywołał on w walce Cyber Zenthona i Cyber Zenthona Tytana. Jednak, chwile po tym z braku sił przegrał.

W 15 odcinku, Zephar Dragonoid próbował odkryć, gdzie znajduje się Ingram Wiatru. Po jakimś czasie, pojawił się Krosan i używając Ingram Wiatru pokonał i przejął Drago.

W 16 odcinku, Krosan użył Drago i Ingram do walki przeciwko ToporoGoremowi i Ultra Hydranoidowi. Alice udało się przejąć Dragonoida.

W 18 odcinku, Drago i reszta bakuganów Młodych Wojowników walczyła przeciwko drużynie Kazurona. Gdy Kryształy Mocy w ciałach bakuganów Ruchu Oporu przejętych przez Kazurona zwiększyły moc i były bliskie ewolucji, Legendarne Bakugany przejeły ich moc. Zephar Dragonoid ewoluował w Pyra Dragonoida.

Supermoce Zephar Dragonoida Edytuj

  • Ostateczny Smok: Drago wysyła w stronę przeciwnika falę ognia. / Przenosi 700 punktów mocy z przeciwnika do Zephar Dragonoida.
  • Podwójny Strzał: Drago atakuje przeciwnika falą ognistej energii, która w połowie drogi dzieli się na dwie części, atakując dwa cele. Im bliżej jest celu, tym bardziej go osłabia. / Zabiera 500 punktów mocy dwóm celom.
  • Ognisty Apollonir: Przenosi 1500 punktów mocy z każdego przeciwnika do Zephar Dragonoida.
    • Ostateczny Apollonir: Przenosi 2500 punktów mocy z każdego przeciwnika do Zephar Dragonoida.
  • Płomienisty Krąg: Dodaje 3000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Zephar Dragonoida.
    • Cyber Krąg Ognia: Dodaje 5000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Zephar Dragonoida.
  • Smok Ognia: Zabiera 2000 punktów mocy każdemu przeciwnikowi.
    • Smok Ciemnego Ognia: Zabiera 4000 punktów mocy każdemu przeciwnikowi.
  • Zmieszanie Domen: Nie pozwala użyć supermocy i wyrównuje poziomy mocy. (Rdzeń Vestroi)
  • Skrzyżowanie Ostrzy: Dodaje 2000 punktów mocy Zephar Dragonoidowi i zabiera 1000 punktów mocy przeciwnikowi.
    • Krzyż Mocy: Dodaje 5000 punktów mocy Zephar Dragonoidowi i zabiera 3000 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Ślepy Wojownik: Zmniejsza działanie każdej następnej supermocy przeciwnika dwukrotnie.
    • Nieskończona Walka: Zmniejsza działanie każdej następnej supermocy przeciwnika pięciokrotnie.
  • Moc Zepharu: Dodaje 2000 punktów mocy Zephar Dragonoidowi.
    • Moc Wielkiego Zepharu: Dodaje 4000 punktów mocy Zephar Dragonoidowi.
  • Wirujący Lot: Przywraca bakuganom ich początkowe poziomy mocy.
  • Smoczy Cios Ognia: Anuluje supermoc przeciwnika.
  • Młot Zepharu: Przenosi połowe punktów mocy każdego przeciwnika do Zephar Dragonoida
  • (Ultimate Ability)Ostrzał Błyskawic