Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Wojowniczy Poligon: odcinek 16

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wiadomość z Ziemi

Ciągle przeciągał się kolejny dzień, który wojownicy wykożystali na planowanie walki z Mrocznymi Wojownikami.

Alex wciąż podpowiada im gdzie są tajne wejścia, lecz wojownicy ustanowili w swoim planie, że będą używać tylko najmmniej potrzebnych, bo wiedzą że wojownicy maja po swojej stronie ich byłego księcia.

Wciąż widać jak po planecie tam i spowrotem przelatują czarno - brązowe statki powietrzne, a nawet kilka razy widzieli jak statki się zderzały.

Najwidoczniej wrzystkie informacje przekazują między sobą lub już postanawiają przetransportować ich tajny ładunek z Miast, który wojownicy dobrze znają, a są to potężne Bakugany, które są pokroju Maylona i Maylony.

Wreszcie po dłuższym czasie udało im się wymyślić dobrą strategie, lecz David wciąż myśli, że coś pominęli.

Wie, że jest wielka luka, którą dopiero później odkryją i będą tego żałować, lecz jest wiadome, że Alex też coś podejrzewa, ale nie ma odwagi tego ujawnić.

Aż w końcu zdarzył się przełom, ponieważ jeden z statków nad ich obozem się rozbił, a mieli wielkie szczęście, ponieważ nadal działał .

Stoczyli szybki pojedynek i polecieli nim do Bazy nazywanej Miastem Wona.

Alex wcześniej wyjaśnił, że Wona to był stary bakugan, który został zgładzony przez Anox Percivala. Wzięli to na pierwszy cel, bo uznali że tam teraz lecą statki,więc wsiadli i wystartowali.

Alex, David i Jake zajeli się kierowaniem. Niestety na statku nie było żadnego towaru, czyli też bakuganów na których im zależało.

W trakcie lotu na komunikator Wiliama doszła wiadomość z treścią:

Ratunku! Oni nas atakują! Chcą nas zniszczyć! Zabili setki bakuganów! Pomocy!

Wojownicy prawie nie rozbili się na jednym z przedmieści.

CDN...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki