FANDOM

Wave Preyas jest ewolucją Preyasa.

Informacje Edytuj

Preyas ewoluował w Wave Preyasa, w 1 odcinku Mocy Vestalii, gdy otrzymał energię domeny Aquosa od Zephar Dragonoida.

W 2 odcinku, razem z Zephar Dragonoidem, Ingram Wiatru, ToporoGoremem, Magnet Tigrerrą i Ultra Hydranoidem walczyli przeciwko mechanicznym bakuganom, Subterra Dryzonem, Ventus Alazurem i Pyrus Farbasosowi.

W 3 odcinku, zostali uwięzieni przez Kazurona. Próbowano zmienić ich w mechaniczne bakugany. Nie udało im sie to, a oni zdołali uciec.

W 4 odcinku, walczył razem z Leśną Wildą przeciwko Borisantowi, Macizzurowi i ich BakuNano. Walka zakończyła się remisem, gdyż pojedynek dotarł do zbyt dużego poziomu.

W 6 odcinku, walczył przeciwko 100 Satzaronom, lecz niestety przegrał. Później, dopingował Zephar Dragonoidowi w walce przeciwko Handerowi, która trwała 6 i 7 odcinek.

W 9 odcinku, on i Ingram Wiatru walczyli przeciwko Handerowi. Udało im się go pokonać dzięki Krezuxowi, którego Preyas przywołał.

W 10 odcinku, walczył z jednym wojownikiem z Ruchu Oporu, przeciwko jednemu mechanicznemu bakuganowi. Walka ostatecznie okazuje się porażką wojowników, gdy wszystkie bakugany Ruchu Oporu zostają odebrane przez Vestalian.

W 11 odcinku, pomógł Zephar Dragonoidowi w walce z Makro Heliosem.

W 12 odcinku, dopingował Drago, gdy ten walczył z Dryzonem i Saturn Wildą.

W 13 odcinku, razem z resztą Legendarnych Bakuganów walczył przeciwko Krosanowi. Został on pokonany na samym początku.

W 14 odcinku, gdy Drago był zmęczony walką z Krosanem, on i Magnet Tigrerra walczyli przeciwko potężnemu Magnetixowi.

W 17 odcinku, Preyas walczył sam na sam przeciwko Krosanowi. Wygrał 1 rundę, co tak wściekło Kryształowego bakugana, że próbował zniszczyć Preyasa. Powstrzymał go Mistrz Krosana i Preyas zdołał uciec.

W 18 odcinku, wszystkie Legendarne Bakugany walczyły przeciwko bakuganom Ruchu Oporu przejętym przez Kazurona. Pokonał 4 bakugany przeciwników, ale sam przegrał. Później, przejął energię Kryształu Mocy z Syrenoida 1.1 i ewoluował w Akwa Preyasa.

Supermoce Wave Preyasa Edytuj

  • Niebieskie Światło: Dodaje 1000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Wave Preyasa.
  • Wirujący Cios: Dodaje 2000 punktów mocy każdemu bakuganami po stronie Wave Preyasa.
  • Wodny Wyzwoliciel: Dodaje 1500 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Wave Preyasa.
  • Ratunek Żywiołu: Dodaje 3000 punktów mocy każdemu bakuganowi domeny Aquosa.
  • Krystaliczne Zwycięstwo: Przenosi 3000 punktów mocy z przeciwnika do Wave Preyasa. (Legendarny Bakugan)
  • Obronne Tsunami: Anuluje supermoc przeciwnika.
  • Iskra Wody: Przenosi 3000 punktów mocy z przeciwnika do Wave Preyasa. (Rdzeń Vestroi)
  • Mega Zniszczenie: Dodaje 10000 punktów mocy Wave Preyasowi. (Rdzeń Vestroi)
    • Ultra Zniszczenie: Dodaje 15000 punktów mocy Wave Preyasowi. (Rdzeń Vestroi)

Ciekawostki Edytuj

  • Supermoc Mega Zniszczenie jest możliwa do użycia tylko, gdy obok Preyasa znajduje się Krezux.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki