FANDOM

Ultra Hydranoid jest ewolucją Alpha Hydranoida.

Informacje Edytuj

Alpha Hydranoid ewoluował w Ultra Hydranoida, w 1 odcinku Mocy Vestalii, gdy otrzymał energię domeny Darkusa od Zephar Dragonoida. W 2 odcinku, razem z Zephar Dragonoidem, Ingram Wiatru, Wave Preyasem, Magnet Tigrerrą i ToporoGoremem walczyli przeciwko mechanicznym bakuganom, Subterra Dryzonem, Ventus Alazurem i Pyrus Farbasosem.

W 3 odcinku, zostali uwięzieni przez Kazurona. Próbowano zmienić ich w mechaniczne bakugany. Nie udało im się to, a oni zdołali uciec.

W 4 odcinku, razem z resztą wojowników, atakował Pałac Kazurona, gdy Wave Preyas i Leśny Wilda atakowali więzienie Kazurona.

W 6 odcinku, walczył przeciwko 100 Satzaronom, lecz niestety przegrał. Później, dopingował Zephar Dragonoidowi w walce przeciwko Handerowi, która trwała 6 i 7 odcinek.

W 8 odcinku, walczył z Handerem i później z Heliosem Ciemności. Przegrał walkę.

W 10 odcinku, ponieważ Alice nie miała z kim walczyć, obserwował walki wojowników.

W 11 odcinku, pomógł Zephar Dragonoidowi w walce z Makro Heliosem.

W 12 odcinku, patrzył na walkę Zephar Dragonoida i Saturn Wildy oraz Dryzona.

W 13 odcinku, walczył z Krosanem i przegrał.

W 16 odcinku, Hydranoid walczył z Krosanem. Przegrał, lecz udało mu się odzyskać Zephar Dragonoida i Ingram Wiatru dla wojowników.

W 17 odcinku, ewoluował w Omega Hydranoida, gdy otrzymał energię Kryształu Mocy.

Supermoce Ultra Hydranoida Edytuj

  • Ciemna Exedra: Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 1500 punktów mocy Ultra Hydranoidowi.
  • Ciemnista Zbroja Zniszczenia
  • Niszczyciel Świata: Przenosi 1000 punktów mocy z każdego przeciwnika do drużyny Ultra Hydranoida.
  • Metalowy Ogień Cienia: Przenosi 1500 punktów mocy z przeciwnika do Ultra Hydranoida.
  • Strumień Chaosu: Dodaje 2500 punktów mocy Ultra Hydranoidowi.
  • Mega Cios: Przenosi 2500 punktów mocy z każdego przeciwnika do Ultra Hydranoida.
  • Powtórzenie Cienia: Pozwala użyć połączonych dwóch już użytych supermocy przeciwnika i anuluje ich działanie.

Syntezy Supermocy Edytuj

  • Mega Działo Zniszczenia: Odejmuje 3000 punktów mocy przeciwnikowi.