FANDOM

Ultimate Lightnoid – ewolucja Omega Lightnoida; bakugan Pitera w serii Bakugan: Czas Zemsty i Bakugan: W sieci Mroku.

Ewoluuje w Nieskończonego Lightnoida.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Wygląd Ultimate Lightnoida przypomina fanart Ultimate Strike Leonidasa autorstwa Pyrus-Leonidasa z deviantART. Ultimate Lightnoid, względem pierwowzoru, charakteryzuje się białym zabarwieniem ciała, brązowymi skrzydłami i niebieskim kryształem na piersi.

Anime Edytuj

Bakugan: Czas Zemsty Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Ultimate Lightnoida w 20 odcinku Czasu Zemsty, gdy ewoluuje z Omega Lightnoida.

Supermoce Ultimate Lightnoida Edytuj

  • Czysta Destrukcja: Przenosi z przeciwnika na Lightnoida 4000 punktów mocy.
  • Extremalne Ostrze: Chroni Lightnoida przed atakami aż do końca bitwy, jeśli ktoś nie anuluje tej supermocy, a jeśli zostanie anulowana, kasuje poziom mocy przeciwnika do 0 punktów mocy.
  • Cicha Walkiria: Dodaje Lightnoidowi 3450 punktów mocy.
  • Czysty Smok: Wyrównuje poziom mocy Przeciwnika z poziomem mocy Lightnoida, po czym przeciwnik traci 500 punktów mocy.
  • Hiper Burza: Klonuje Lightnoida i każdemu klonowi dodaje 3550 punktów mocy.
  • Kometa Anioła: Przenosi z przeciwnika na Lightnoida 2500 punktów mocy i chroni go przed atakami przeciwnika.
  • Gravity Destroyer: Dodaje 5000 punktów mocy Lightnoidowi.
  • Hiper Promień: Dodaje Lightnoidowi 4450 punktów mocy i paraliżuje przeciwnika, tym samym nie pozwalając mu użyć kolejnych supermocy.
  • Wykluczenie Darkusa: Redukuje poziom mocy przeciwnika do 0 punktów mocy.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Diamentowa Bomba: Przenosi z przeciwnika na Lightnoida 8000 punktów mocy

Supermoce absolutu Edytuj

  • Eve: Poziom mocy przeciwnika spada do podstawowego, niweluje wszystkie mechanizmy obronne (typu Zestaw Bojowy czy BakuNano) i dodaje Ultimate Lightnoidowi 25 000 punktów mocy.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektóre jego supermoce mają podobny lub ten sam efekt co Supermoce Infinity Dharaka np. Eve - Extremum Nieskończoności, Czysta Destrukcja - Rozwałka Darkusa), Cicha Walkiria - Walkiria Pyrusa.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki