FANDOM

Ultimate Leonidas jest bakuganem piętnastoletnego Adriana Shane'a w serii Bakugan: Powrót Marduka. Posiada Mechtogana o nazwie Iron Fist i Mechtogana Tytana o nazwie Iron Tytan. Posiada także Leonidasa Destroyer.

Informacje Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Ultimate Leonidasa w 9 odcinku Powrotu Marduka Po ewolucji zyskał panowanie nad wszystkimi domenami a jego rdzenie połączyły sie w jeden potrójny rdzeń.

Supermoce Ultimate Leonidasa Edytuj

  • Tarcza Smoka: Odbija atak przeciwnika z podwójną siłą.
  • potrójny rdzeń: Dodaje 19910 punktów Mocy i połowę z tego odbiera przeciwnikowi i nie pozwala przeciwnikowi na użycie karty otwarcia.
  • Pyrusowy Ogon: Niszczy kartę otwiarcia i jest dobry w ataku.
  • Skrzydlaty Szturm: Dodaje 19600 punktów mocy i blokuje SM przeciwnika.
  • Ogień Zaporowy: Dodaje 16900 punktów mocy i 13000 punktów mocy odbiera przeciwnikowi.
  • Ognista Kokuenda: Dodaje 17800 punktów mocy a przeciwnikowi odbiera 14000 punktów Mocy.
  • Tornado Ventusa: Odejmuje 19000 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Oko Darkusa: Paraliżuje wrogiego bakugana i przejmuje jego punkty mocy.
  • Trzęsienie Subterry: Zwiększa o 2 razy poziom mocy Leonidasa i o tyle samo zmniejsza poziom mocy przeciwnikowi.
  • Róg Haosu: Róg na głowie oślepia przeciwnika i nie pozwala na wykonanie ataku.
  • Skrzydła Smoczego Aqousa: Dodaje 19500 punktów mocy i zamienia pole bitwy w wodę.
  • Kryształowy Smok: Dodaje 16000 punktów mocy unieruchamia przeciwnika i odbiera mu tyle samo punktów mocy.

Syntezy Mocy Edytuj

  • Ostateczny Smok: Dodaje 17500 punktów mocy za każdego bakugana na polu bitwy.
  • Atak Domen: Użyta po użyciu karty Otwarcia podwójny zespół dodaje 19999 punktów mocy a przeciwnikowi odbiera 15000 punktów mocy.
  • Smoczy Batalion: Dodaje 17500 punktów mocy bakuganom po stronie Ultimate Leonidasa.
  • Kryształowy Pancerz: Neutralizuje ataki przeciwnika i za każdym ciosem przeciwnik bedzie tracić siły.

Supermoc Absolutu Edytuj

  • Ostateczna Rewolucja: Dodaje 19350 punktów mocy i blokuje ruchy przeciwnika (łącznie z kartami otwarcia).
  • Siła Przeciw Mocy: Przejmuje SM lub KO i zmniejsza punkty mocy przeciwnika o 19900 punktów mocy a zaś tyle samo dodaje Leonidasowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Po Ewolucji z Magna Leonidasa w Ultimate Leonidasa Stał się o wiele potężniejszy i zyskał panowanie nad wszystkimi domenami.
  • Jest jedynym bakuganem o 3 rdzeniach.
  • Super Moc Absolutu Ostateczna Rewolucja przypomina Super Moc Magna Leonidasa Rewolucja Magmy.
  • Nadal Jest jedynym bakuganem z wymiaru zagłady nie licząc cyklon vladitora.
  • Nadal jest w stanie używać potrójnej supermocy.
  • SM Pyrusowy Ogon przypomina SM Magna Leonidasa Stalowy Ogon.
  • Synteza Mocy Smoczy Batalion przypomina SM Magna Leonidasa Wsparcie Smoka.
  • Nadal może używać Ataku Domen.

Galeria Edytuj

Pyrus Ultimate Leonidas-forma kulista

Forma Kulista Ultimate Leonidasa zrobiona za pomocą Gimpa (Sie przydał :D)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki