FANDOM

Twinbaku to Bakugan, którego stworzył Marucho kilka dni przed rozpoczęciem się trzeciej serii Bakugan.

Informacje Edytuj

Twinbaku jest małym i niegroźnym Bakuganem. Nie ma on własnej Domeny ani prawdziwego właściciela. Został stworzony przez Marucho, który chciał przetestować swój najnowszy eksperyment, a mianowicie klonowanie Bakuganów podczas walki. Twinbaku został stworzony tak, aby sklonować Bakugana przeciwnika i mieć jego kopię po swojej stronie w czasie pojedynku.

Twinbaku jest inny niż Bakugany, które znamy z serialu. Twinbaku nie ma uczuć, nie ma własnej woli, ani marzeń. Robi to co i kiedy mu się każe. Marucho nie chce pokazać Twinbaku znajomym, ponieważ uważa, że mu nie wyszedł. Jedynym minusem Twinbaku jest to, że on też musi brać udział w walce, aby mógł kogoś sklonować, i jeśli przegra, wszystkie klony znikają.

Ewolucje Edytuj

Twinbaku nie ma żadnej ewolucji, przez to, że nie brał udziału w wielu walkach (tylko w jednej, podczas której Marucho chciał sprawdzić czy on działa). Kilka godzin po walce Twinbaku został zniszczony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię pochodzi od angielskiego słowa twin, które oznacza po polsku bliźniak.
  • Był podobny do Drago.