Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Twinbaku

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Twinbaku to Bakugan, którego stworzył Marucho kilka dni przed rozpoczęciem się trzeciej serii Bakugan.

Informacje Edytuj

Twinbaku jest małym i niegroźnym Bakuganem. Nie ma on własnej Domeny ani prawdziwego właściciela. Został stworzony przez Marucho, który chciał przetestować swój najnowszy eksperyment, a mianowicie klonowanie Bakuganów podczas walki. Twinbaku został stworzony tak, aby sklonować Bakugana przeciwnika i mieć jego kopię po swojej stronie w czasie pojedynku.

Twinbaku jest inny niż Bakugany, które znamy z serialu. Twinbaku nie ma uczuć, nie ma własnej woli, ani marzeń. Robi to co i kiedy mu się każe. Marucho nie chce pokazać Twinbaku znajomym, ponieważ uważa, że mu nie wyszedł. Jedynym minusem Twinbaku jest to, że on też musi brać udział w walce, aby mógł kogoś sklonować, i jeśli przegra, wszystkie klony znikają.

Ewolucje Edytuj

Twinbaku nie ma żadnej ewolucji, przez to, że nie brał udziału w wielu walkach (tylko w jednej, podczas której Marucho chciał sprawdzić czy on działa). Kilka godzin po walce Twinbaku został zniszczony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię pochodzi od angielskiego słowa twin, które oznacza po polsku bliźniak.
  • Był podobny do Drago.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki