FANDOM

Na początku prologu widać dwie zamaskowane postacie, jedna ubrana na czerwono, przyminająca nindżę, lub samuraja(Lee), druga osoba ma czarne ubranie i maskę kościotrupa(MoD), nie słychać ich naturalnych głosów podczas rozmowy, jakby mieli podczepione urządzenia zniekształcające głos.

- Jesteś na to gotowy uczniu? - Odzywa się osoba w czarych ubraniach

- Mistrzu, przecież właśnie po to mnie szkoliłeś. Muszę wejść na wyższy poziom. - Mówi czerwona postać

- A więc dobrze, aktywuję potral międzywymiarowy i przenosimy się do Nowej Vestroi. - Mówi czarna postać

Gdy czerwona postać ustawia się przed wielkim urządzeniem, czarna postać mówi sama do siebie : Muszę to naprawić, nasi przodkowie nie bez przyczyny odcięli bakugany od nas.

Potral został aktywowany, czarna postać stanęła obok czerwonej.

- Słuchaj, gdy znajdziemy się po drugiej stronie zobaczysz wiele przyjaźnie nastawionych bakuganów, ale nie wybieraj któregoś z nich tylko dlatego, że mają ładne maniery... Wybierz tego, który ma z Tobą nić

- Jaką nić mistrzu?

- Odczujesz to... Nie znajdziesz go od razu, Trio znalazłem po 3 latach.

- Tak wiem, wiele mi opowiadałeś o swoich przygodach zanim założyłeś maskę, no więc nie przedłużajmy mistrzu, znajdę odpowiedniego patrnera.

- Partnera? Widzę, że nauka nie poszła w las. Wstrzymaj oddech i chodź za mną.

Obaj przechodzą przez portal. Gdy już są na miejscu, w innym miejscu(podziemia) rozmawiają dwa bakugany, jeden wygląda jak Naga, a drugi jest bardzo podobny do Żniwiarza :

- Znalazłeś coś Żniwiarz?

- Nie mistrzu, sądzę, że ten rdzeń ciszy wcale nie istnieje.

- Zamknij się, jasne, że isteniej, mój ojciec całkowity interpertynenta nieumiejętnie przejął jego moc, bo chciał przeżyć, przecież dzięki EVE miałem wgląd w całe jego życie, po śmierci Pyrusa Dragonoida wszystkie rdzenie wróciły na swoje miejsce, pamiętasz? Przejęliśmy jego moc i staliśmy się bakuganami o domenach, więc szukaj.

Powrót na ziemię, dzieciaki kilka tygodni są omamieni bakuganami, które uzyskują z kart, nie wiadomo skąd one się biorą (tak samo jak w zwykłej serii z tymi kartami ;) ), utworzyły ranking i rywalizują o pierwsze miejsce, na razie 1 ma Shun Kazami wojownik ventusa, tylko 1 punktem za nim na 2 miejscu Marl, wojownik Chaosa, tak na prawdę w rankingu tylko ta dwójka się liczy. Bratem Shuna jest Den Kazami, obaj są pra pra wnukami Dana Kuso i Shuna Kazami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki