FANDOM

Team 7 - drużyna zajmująca się głównie misjami międzygalaktycznymi i międzywymiarowymi.

Informacje Edytuj

Drużyna powstała gdy członkowie mieli po 10-11 lat. Na początku była to głównie zabawa, lecz po paru latach drużyna została odtworzona, jako drużyna zajmująca się misjami dostawanymi od Światowego Odziału Ninja (Ś.O.N). Została przydzielona głównie do międzywymiarowych i międzygalaktycznych misji po zakończonej wielkim sukcesem pierwszej misji w innym wymiarze. Drużyna często była nagradzana, a jej nazwa rozpoznawana w większości miejsc w wszechświecie.

Członkowie Edytuj

  • Mei Tanaki - zorganizowana strategiczka drużyny. Radzi sobie świetnie na bliski i daleki dystans. Zajmuje się również pułapkami i wskazywaniem drogi. Posiada moc wiatru, jest medykiem i potrafi wyczuwać dusze. 
  • Kabuto - w razie dużych problemów wysłannik drużyny. Walczy głównie na bliski dystans. Zajmuje się też śledzeniem i pomaganiem w wskazywaniu drogi. Posiada moc wody. Ma w sobie zapieczętowanego Kyuubiego. 
  • Minato - tropiciel drużyny i specjalista od barier. Woli bitwy na daleki dystans. Pomocnik przy wymyślaniu strategii i przy pułapkach. Potrafi się porozumieć z Kabuto i Mei na odległość. Jest świetny w iluzjach. 

Bronie Edytuj

Galeria drużynowa Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki