FANDOM

Star1111.jpg
Star to legendarna moc znajdująca się w rdzeniu. Owy rdzeń został wchłonięty przez bakugana Shirę.

Ta moc nie tylko wspiera fizyczne aspekty posiadacza, ale również wskazuje właściwe rozwiązania. Pozwala to wysnuć teorię, że Star posiada własny umysł oraz szkielet moralny.

Innym argumentem przemawiającym za tym jest fakt, że Star działa wtedy kiedy jest potrzebne, a nie w zależności od woli posiadacza.

Opis Edytuj

Star pochodzi z kosmosu. Jej działanie polega na metafizycznym połączeniu z gwiazdami i innymi ciałami niebieskimi zyskując moc wynikającą z tego połączenia. Pewnego razu kosmos był w stanie bliskim zagłady. Wtedy to poprzedni strażnik mocy Star - Tiara - chcąc chronić tę moc, skumulowała ją w rdzeniu. Następnie wysłała owy rdzeń do Vestroi, aby chronić go przed niepowołanymi istotami, które doprowadziły kosmos do niemal agonicznego stanu.

Wyposażyła go również w system obronny. Rdzeń akceptował jedynie istoty o nieskazitelnych intencjach. W przeciwnym wypadku ranił posiadacza. Miało to zapobiec przejęciu mocy Star przed złymi istotami.

Rdzeń natomiast został odnaleziony przez Shirę. Rdzeń zaakceptował bakugana Haosu. Wkrótce stary strażnik postanowił się skontaktować z bakuganem, który wciąż żył.

Gdy Tiara spotkała się z Shirą, wyjaśniła jej całą historię dotyczącą tej mocy, ostrzegła przed niebezpieczeństwami oraz nauczyła jej wykorzystania. Od tego momentu Tiara zniknęła. Shira zaś stała się bardzo potężna, ponieważ rdzeń wspierał ją w każdej chwili jej życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki