FANDOM

Spiralna Tara – ewolucja Maximum Tary; strażniczy bakugan Mei Tanaki.

Ewoluuje w Shuriken Tarę.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Tara, podobnie jak poprzednia ewolucja, jest smokiem o zielonym ciele. Charakteryzuje się wiązkami zielonej energii przebiegającej po ciele i formującej się w spiralę.

Anime Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Spiralną Tarę w nieznanym odcinku Nano Cios.

Supermoce Spiralnej Tary Edytuj

  • Styl Tanaki, Spirala Ventusa: Odejmuje połowe mocy przeciwnikowi i dodaje ją Tarze.
  • Styl Tanaki, Spirala Tornada: Zamienia poziomy mocy i dodaje 9500 punktów mocy Tarze.
  • Styl Tanaki, Kryształowa Spirala: Odwraca SM przeciwnika z potrójną mocą.
  • Styl Tanaki, Przeklęty Wiatr: Anuluje wybraną SM przeciwnika.
  • Kryształowy Pocisk: Pozwala użyć dowolną SM przeciwnika.
  • Krzystałowe Ostrze: Odejmuje 9000 punktów mocy przeciwnikowi oraz blokuje jego SM.
  • Szał Kryształu: Sprawia że moc przeciwnika wraca do podstawowej.
  • Kryształowa Furia: Zmienia domene przeciwnika na losową.
  • Kryształowa Wichura':' Tara staje się nietykalna i do kolejnej super mocy przeciwnika za każdy cios .otrzymany od Tary odejmuje przeciwnikowi 9000 punktów mocy.
  • Sekretna Super Moc, Gniew Zefira: Przenosi 9000 punktów mocy z przeciwnika do Tary.
  • Sekretna Super Moc, Kryształowa Dolina: Dodaje 10000 punktów mocy Tary i anuluje kartę otwarcia. (nawet jeśli jest ona Tary)
  • Sekretna Super Moc, Przywołanie Wiatru: Sprawia że G przeciwnika zaczyna spadać do 0, jeśli ktoś anuluje tę SM oto odbiera przeciwnikowi 9000 punktów mocy.
  • Sekretna Super Moc, Odbicie Kryształu: Blokuje SM przeciwnika oraz dwukrotnie zwiększa G Tary.
  • Uwolnienie Kryształu, Kryształowy Labirynt: (tworzy wielki labirynt wokół przeciwnika) Odejmuje tyle mocy przeciwnikowi by zostało mu tylko 100 punktów mocy.
  • Uwolnienie Wiatru, Podział Tornada: Za każdego bakugana w bitwie (oraz BakuNano i inne urządzenia bitewne) Tara otrzymuje 10000 punktów mocy.
  • Kryształ, Uwonienie: Potraja G Tary.
  • Wiatr, Uwolnienie: Pozawala użyć ponownie wszystkie SM Ventusa.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Krystializacja: Przejmuje efekt SM lub KO i odejmuje przeciwnikowi 15 000 punktów mocy.
  • Smoczy Duch: Pozwala użyć ponownie wszystkie karty SM i blokuje SM przeciwnika a Tarze dodaje 14 000 punktów mocy.
  • Smocza Pieśń: (Przeciwnik wpada w iluzje) Blokuje SM przeciwnika, odbiera mu 13 000 punktów mocy i dodaje Tarze, oraz chroni Tare przed atakami.
  • Sekrety Spirali: Anuluje wszystkie SM przeciwnika użytych w tej bitwie, zabiera mu połowe mocy i dodaje Tarze.

Destruction Card Edytuj

  • Pryzmat Kryształu: Moc przeciwnika zaczyna spadać do 0 a Tara zyskuje 500 000 punktów mocy.
  • Wymiar Czasu: Pozwala anulować dowolną SM przeciwnika, odejmuje mu tyle G by zostało mu 100 oraz dodaje Tarze 500 000 punktów mocy.
  • Zagłada Ventusa: Za każdego Ventusa w bitwie Tara otrzymuje 550 000 punktów mocy (jeśli jest jedynym Ventusem dodatkowo blokuje SM przeciwnika).
  • Odrodzenie: Dodaje 800 000 punktów mocy Tarze i pozwala jej użyć od nowa wszystkie SSM (Syntezy) i chroni ją przed atakami do końca bitwy.

Ciekawostki Edytuj

  • Możliwe że super moc "Uwolnienie Kryształu, Kryształowy Labirynt" to najsilniejsza super moc Tary pod względem efektu (tworzy wielki labirynt wokół przeciwnika).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki