FANDOM

SevenFlamesDragonSlayer

Adrian jako władca 7 Płomieni

Siedem Płomieni Smoczego Zabójcy – jedna z mocy Adriana Dragneela

Informacje Edytuj

Dragneel jest bardzo pra pra pra (xZdzichelion pra) wnukiem rodziny sprawującej pieczę nad Siedmioma Płomieniami Smoczego Zabójcy. Dragneel może posługiwać się wszystkimi 7 płomieniami podczas gdy inni członkowie rodziny maxymalnie 2, a jest to wynikiem bycia Singular Point czyli istotą pustki. Każdy z Płomieni na inną specyficzną moc, postać, wygląd, działanie i charakter. Tak gdyż każdy z płomieni posiada swoją dusze co czyni je żywymi istotami. Adi jest pierwszym ze swojej rodziny, który nie zdobył płomieni siłą tylko kazał im wybrać ich drogę.

Gaim / Karmazynowy Miecz
  • Pierwszy płomień
  • Postać Gaima
  • Płonąca Pieść
  • Moechire
  • Pełny Zapłon
  • Burai Kick
Czerwony Stopień Ognia. Pomimo iż jest Czerwonym Płomieniem tka na prawdę ma karmazynową barwę. Jego moc polega na tym że pali wszystko błyskawicznie na popiół i może wytrzymać małe stężenie wody. Jest intensywny i bardzo ciepły. Główną umiejętnością tego płomienia jest to że działa jak Magia Ognistego Zabójcy Smoków, stąd też przez bardzo długi okres czasów Dragneel ukrywał jej prawdziwe imię i nazywał ten płomień Magią Smoczego Zabójcy Demonów. Gdy wypowiedział prawdziwe imię płomienia pojawia się karmazynowy samuraj pod postacią tego płomienia (jest to jego prawdziwa forma). Dragneel jako Emperor 7 Płomieni może nie tylko wydobyć ten płomień z całego swojego ciała, ale także wezwać jednocześnie jego prawdziwą formę do pomocy.

Techniki Edytuj

  • Moechire
  • Płonąca Pięść
  • Pełny Zapłon
  • Burai Kick
Griton / Stalowy Młot Sprawiedliwości
  • Drugi płomień
  • Postać Gritona
  • Młot Białej Furii
Żółty stopień ognia. Podczas jego używania na rękach użytkownika pojawia się syntetyczna biało-żółta zbroja wokół której owijają się czarny, biały i żółty łańcuch na których końcach jest zaczepiony młot w kształcie ANANASA. Żółty płomień jest niezgaszalny przez wode, ale i nie palący niczego. Jest on płomieniem magnetyzmu. Przez co można nim zatrzymać i kontrolować metalowe obiekty a nawet podpiąć się do Geomagnetyzmu. Oprócz tego Dragneel może wzywać bestie Gritona do pomocy.

Techniki Edytuj

  • Młot Białej Furii
Orange Arms / Pomarańczowe Bliźniacze Ostrza
  • Trzeci płomień
  • Postać Orange Arms
Pomarańczowy stopień ognia. Wyjątkowy płomień strzegący przed użytkownikami mocy. Podczas jego używania użytkownik dostaje na ramiona biało pomarańczowe rękawice oraz dwa różno kształtne miecze.
Niebieski Płomień
Indigo Płomień
Fioletowy Płomień
Zielony Płomień

Więcej z Fandomu

Losowa wiki