FANDOM

Shuriken Tara – ewolucja Spiralnej Tary; strażniczy bakugan Mei Tanaki.

Ewoluuje w Genesis Tarę.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Shuriken Tara jest smokiem o zielonym ciele. Charakteryzuje się wielkimi skrzydłami, postrzępioną zbroją z kryształem rdzenia Vestroii na piersi.

Anime Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Shuriken Tarę w nieznanym odcinku Zemsty i Obietnicy.

Supermoce Shuriken Tary Edytuj

  • Styl Tanaki, Shuriken Wiatru: Odejmuje połowe G przeciwnikowi i dodaje Tarze, oraz anuluję SM.
  • Fuuton, Cienisty Shuriken: Zamienia poziomy mocy i blokuje SM przeciwnikowi.
  • Styl Tanaki, Mechtalia Shuriken: Odwraca SM przeciwnika z podwójną mocą i dodatkowo odejmuje mu 10000 punktów mocy.
  • Fuuton, Zielony Szlachetny Wiatr: Anuluje wybraną SM przeciwnika i pozwala użyć dowolną SM przeciwnika.
  • Styl Tanaki, Zdmuchnięcie: Odejmuje przeciwnikowi 10000 punktów mocy i zmienia jego domene na losową.
  • Mechtalia, Uderzenie Błyskawicy: Tara staje się nietykalna i otrzymuje 11000 punktów mocy, jeśli ktoś anuluje tą SM jego moc zaczyna spadać do 0.
  • Mechtalia, Grad Błyskawic Wiatru: Przenosi 11000 punktów mocy z przeciwnika do Tary i anuluje KO (nawet jeśli jest ona Tary).
  • Fuuton, Podmuch Burzy: Sprawia że G przeciwnika zaczyna spadać do 0.
  • Styl Tanaki, Echo Wiatru: Blokuje SM i podwójnie zwiększa G Tary a G przeciwnika podwójnie zmniejsza.
  • Sekretna Super Moc, Podział Wiatru: Odejmuje tyle punktów przeciwnikowi by zostało mu 100 i dodaje je Tarze.
  • Sekretna Super Moc, Tryb Uzbrojenia: Za każdego bakugana w bitwie (licząc siebie, pułapki, zestawy bojowe etc.) Tara dostaje 11000 punktów mocy.
  • Styl Tanaki, Księżycowe Cienie: Potraja G Tary i anuluje SM, SSM etc.
  • Styl Tanaki, Kombinacja Ninjutsu: Podwaja efekt trzech następnych SM.
  • Styl Tanaki, Połyskujące Cięcie: Przejmuje efekt KO i odejmuje 11000 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Światło Księżyca: 

Syntezy Edytuj

  • Atak Ninja: Podwaja efekt KO i odejmuje przeciwnikowi 18000 punktów mocy.
  • Siła Wiatru, Uderzenie Światła: Od tej chwili za każde uderzenie Tary przeciwnik traci 17000 punktów mocy.
  • Siła Wiatru, Cięcie Torpedy Ninja: Anuluje wszystkie SM przeciwnika użytych w bitwie i pozwala użyć Tarze jeszcze raz wszystkie SM.
  • Bliźniacze Kły, Połączone Skrzydło: (tylko z Cień Ingram) Tara i Ingram zyskują 18000 punktów mocy, chroni Tarę do końca bitwy i podwaja G Ingram.
  • Bliźniacze Kły, Burza Komet Fantoma: (tylko z Cień Ingram) Odejmuje przeciwnikowi 18000 punktów mocy i przenosi podwojone tyle do Ingram i Tary.
  • Trio Ventusa, Pozycja Księżyca: (tylko z Cień Ingram, Raidenem) Odejmuje połowe G przeciwnikowi i dodaje Tarze, Ingram i Raidenowi, jeśli ktoś anuluje tą SM to jego moc spada do 0.

Tylko w Bakugan: Zemsta i Obietnica Edytuj

  • Brama Pierwsza, Otwarcie: Zwiększa szybkość Tary trzykrotnie.
  • Brama Druga, Otwarcie: Zwiększa zwinność i refleks Tary trzykrotnie.
  • Brama Trzecia, Otwarcie: Zwiększa wytrzymałość Tary trzykrotnie.
  • Brama  Czwarta, Otwarcie: Ulepsza wzrok Tary i zwiększa pole widzenia.
  • Brama Piąta, Otwarcie: Ulepsza słuch Tary.
  • Brama Szósta, Otwarcie: Zwiększa siłe ataku trzykrotnie.
  • Brama Siódma, Otwarcie: Zwiększa siłe obrony trzykrotnie.

Destruction Card Edytuj

  • Jadowity Ostrzał: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas oraz blokuje mu SM, dodaje 800 000 punktów mocy Tarze.
  • Nieustający Taniec, Pozycja Smoka: Sprawia że SM przeciwnika są podwójnie słabsze, odejmuje mu połowe mocy i dodaje 750 000 punktów mocy Tarze.
  • Pancerna Kopuła: Chwilowo zatrzymuje walkę, anuluje 3 następne SM przeciwnika, podwaja moc Tary.
  • Pieczęć Wiatru: Przemienia Tare w Dark Moon Tare i dodaje jej 900 000 punktów mocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki