Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Seria PLW: odcinek 8

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Gdy ojciec Deisy zaprowadził wojowników do pokojów, wszyscy dobrze się wyspali. Bez wyjątków! Rano wypoczęci i wyspani spotkali się w restauracji.

- Witaj, Runo! - przywitała się Deisy.

- Witaj, Deisy! Mmmmm! Co tak ładnie pachnie?

- To tylko tosty! Lubisz tosty? Ja uwielbiam! W szczególności z serem. Chociaż, z szynką też lubię. Ale jednak wolę z serem. Ale z serem i szynką też bardzo lubię, ale z samym serem najbardziej lubię. Same tosty też są niezłe. Jak byłam mała tata często robił mi tosty na śniadania. Były przepyszne i...

- Dobra. Już wystarczy. Może jak zjem to pomogę Ci trochę? Mogę być kelnerką.

- Jasne! Ja zawsze chciałam być kelnerką, ale chyba lepiej wychodzi mi gotowanie. Kiedy tata zaproponował mi bycie kelnerką, to nie za bardzo mi szło. Myliłam stoliki i często rozlewałam napoje ale...

- Deisy, wystarczy - widać było, że Runo niedługo wpadnie w histerię przez gadanie Deisy.

- Och!Zaraz tosty się przypalą! Lubisz przypalone tosty? Ja nie za bardzo. Kiedyś nawet lubiałam, ale teraz mi nie smakują. Raz, kiedy spaliłam tosty, tata kazał mi je jeść. Były okropne! Teraz unikam takich wypadków, ale...

- Rany! Przestań wreszcie gadać!!! - krzyknęła poirytowana runo.

Deisy schowała się pod blat. Po chwili do restauracji wszedł czarnowłosy chłopak. Widać było, że zrobił niemałe wrażenie, bo wszystkie oczy skierowały się ku niemu.

- Wszyscy go znają w restauracji - wytłumaczyła Deisy.

- To jest ten wojownik Ventusa? - zapytała Runo.

- Tak! To on.

- Elo, Deisy. Co słychać? - odpowiedział nieznajomy.

- Nic ciekawego. Runo to jest Cody - przedstawiła Deisy.

- Witaj,Cody. Jesteś gotowy na walkę? - zapytała Runo.

- Zawsze i wszędzie Runia - i tutaj chłopak zrobił błąd. Runo stała się czerwona jak...Nie, nie jak burak. Jak pomidor!

- Słuchaj, no, koleś albo będziesz nazywał mnie normalnie albo zaraz poczujesz moją nogę !

- No co ty! Kobieto!

...

- Ałaa!!! - krzyknął chłopak. Chyba nie muszę nawet tłumaczyć dlaczego.

- Teraz to się nauczysz manier! 

- Hej, wszystkim! - do restauracji weszła Julie -O! Już zaczynacie walkę?

- Już skończyliśmy -  powiedział Cody ocierając... swój czerwony tyłek.

- Aha... Rozumiem... To zaczynamy prawdziwą walkę?

- Tak - powiedziała Runo.

- Tak - powiedział Cody.

- Tak - powiedziała Deisy.

- Chwilę! Ale czym zagramy?

No fakt. Przecież Deisy i Cody nie mają guntledów! Pozostała im tylko Intrprzesrzeń.

- Niedaleko jest specjalny teleporter do Interprzestrzeni. Marucho porozstawiał je prawie po całym świecie! Przez to nie marnuje się kasy na latanie samolotem - zauważyła Deisy.

Po chwili byli w Interprzestrzeni. Po wejściu, na jednej z aren spotkali Marucha.

- Runo, Julie! Jak się tu znalazłyście?

Dziewczyny z odpowiedzią spojrzały na Codiego i Deisy.

- Aha! Pewnie będziecie chcieli walczyć. Jest wolna arena. I jeszcze jedno! To są wasze bransolety, dzięki którym aktywujecie karty. No i oczywiście BakuNano. To bronie dla waszych bakuganów. To dla ciebie Runo. Nazywa się Hammermor, a dla Julie jest Splingpike - powiedział chłopa,k dając wojowniczkom BakuNano.

- Hm... Jest może Dan? - zapytała Runo.

- Chyba tak. Nie wiem. Nie widziałem go. Chodźcie, jest akurat wolna arena - oznajmił blondyn.

Na arenie było dużo wojowników. Może nie jakoś nadzwyczajnie dużo. Ale dużo.

- No dobrze. Można używać bakugany pułapki? - zapytała Julie.

- Raczej nie. Jeśli chcecie, dam wam BattleGear. Potrzebuję tylko na chwilę wasze bakugany, by je dopasować.

Julie i Runo podały bakugany Maruchowi. Po chwili oddał je razem z nowymi bakuganami.

- To Battle Crusher. Taki sam jak ma Fabia, tylko trochę w innej formie. Tak samo jak Rock Hammer. Takiego samego ma Jake, ale ty chyba o tym wiesz, Julie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki