FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bakugan Fanon Wiki rozbudowując ją!
Riza Kotone (琴音リザ) – zaawansowana wojowniczka domeny Mechtalia. Znana (do 5 odcinka Bakugan: Druga Strona Lustra) tylko z retrospekcji Yukari.

Historia Rizy Edytuj

Retrospekcja Yuuki Edytuj

„Zaczęło się to ponad tysiąc lat temu, jeszcze przed wypiciem przeze mnie Eliksiru z Hourai. Byłam nad Mglistym Jeziorem (to w Gensokyo), a z drugiej strony obiegła mnie różowo-niebieskowłosa kreatura. Przedstawiła się jako istota z przyszłości i spytała o drogę do lasu bambusowego. Podałam drogę, choć później się trochę obawiałam. Na jej ramieniu stała srebrna kulka i to zapewne był Deltoid. Po tym odeszła i więcej nie wróciła.”

Kotone.jpg

Riza po przybyciu do czasów współczesnych

Opiekuńcza i pracowita Riza, która komplenie nie znała swoich rodziców (wiedziała o nich tyle, że pracowali za granicą i wysyłali jej pieniądze na edukację), poświęcała czas kuzynce i konstruowaniu różnych rzeczy-od-niechcenia, chociażby Deltoida czy iBakugan; gorzej było z praktycznym myśleniem. Poznawszy Kyaami, zapaloną myślicielkę, i Janinę Montoya, utworzyła Unię Gensokyo i Onozuki. Wkrótce, korzystając prawdopodobnie z usług Masaharu Nijiiro, przeniosła się maszyną czasu: najpierw do czasów Yuuki po shintoistyczną relikwię (konkretniej: rękę kappy), a potem do naszych czasów, żeby naprawić anomalie czasowe wywołane przez działalność Kuuki. Właścicielka "Zwierzęcego Instynktu" odnalazwszy ją próbowała dwukrotnie z niepowodzeniem ją zabić, po czym zorientowawszy się, że to zamachy wywołały te anomalie, zdołała z trudem to cofnąć i zaznajomić się z jej towarzyszami.

Po przeniesieniu głównych członków Unii do naszej ery trafiła do Lustrzanego Wymiaru i pokonawszy Akane Inaba przejęła jej badania naukowe, chociażby EnigmęEksperyment Gamma-7Pumeksa czy Astraję Williams. Z takim kompletem wyposażenia utworzyła Trivia Corporation, która z czasem stała się największą firmą w jej czasach.

Odkrywszy w sobie wojowniczą naturę, dołączyła do innych, równych sobie jako Pink Super Sentai.

Ciąg dalszy nastąpi...

Moce Edytuj

Riza jest w pełni zdana na swój sprzęt i wiedzę przyjaciół. Ma młodszą siostrę Rikę, znaną z utworzenia licznych pojazdów, która często wspomaga ją na misjach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki