FANDOM

Renji – uznawany za najlespzego Wojownika i Korepetytora na świecie.

Wygląd Edytuj

Renji jest wysokim mężczyzną. Ma czarne krótkie włosy i czarne oczy. Renji nosi właściwie tylko żółtą koszulę, czarny krawat. Do tego czarne spodnie i marynarke. Dodatkowo zakłada czarny kapelusz z żółtym paskiem. Przy pasku chowa spluwe.

Osobowość Edytuj

Renji jest mondrym i spokojnym wojownikiem. W walce zachowuje zimną krew i właściwie niemożliwe jest wytrącenie go z równowagi. Jest sprytny i przewidujący. Umie przekazać wiedzę każdemu komu chce.

Umiejętności Edytuj

Renji jest bardzo potężną osobą. Połączył styl walki swojej rodziny ze swoją prędkością i zwinnością. Dodatkowo ćwiczyłcelowanie i kożystanie z spluwy. Gdy poznał Bakugan połączył zdolność wyrzutu Bakugana i strzelania dając Solar Darokoidowi niesamowitą moc.

Fabuła Edytuj

Bakugan: Wojna Mistrzów Edytuj

Pojawienie się Renjiego rozpoczyna całą serię. Przyjeżdzą do miasta w którym uczą sie nasi bohaterowie. Nagle zaczepia go pare kolesi. Renji wyśmiewa się z ich lidera mówiąc, że żaden normlany człowiek tak by się nie zapuścił. Następnie ten kolo idzie na niego z pięściami ale Renji niemal się teleportuje kilka kroków dalej (w rzeczywistości to była jego szybkość) wyciąga spluwe po czym mówi Bakugan Bitwa i cały dworzec staje w białym świetle.

Następnie pojawia się w klasie do której należą BakuGalaxy. Wymuje spluwe i strzela w Dragneela. Adi oczywiście zatrzymuje kule i udowadnia swoją moc Renjiemu. Następnie Renji prosi o pomoc wyjaśniając, że jest jednym z Demonów. Adi zgadza mu się pomóc i ku jemu ździwieniu Pit, Mei, Luk, Ami, Rex, Adi (Dancer) i nieznany Danny również ppostanawiają pomóc Opiekunowi Mocy Światła, a ten w zamian obiecuje uczynić ich silniejszymi.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki