FANDOM

„Jeżeli będziesz liczyć się ze zdaniem każdego zginiesz... nie masz najmniejszej szansy na przeżycie”— Raven do Alex

Raven Jason Kazami to jeden z graczy Ventusa. Raven to jego pierwsze imię a Jason to drugie.  Mówią na niego Rav lub Kazami-kun. Na świecie znany jest jako Dark Angel. 

Charakter:  Edytuj

Jest typem samotnika o spokojnym charakterze. Bardzo trudno jest go wyprowadzić z równowagi, ma głęboko gdzieś uwagi o sobie, uważa ludzi którzy obrażają innych za śmieci. Ceni sobie spokój i harmonię, lubi czytać książki i rysować mange. Ceni doskonałość i perfekcję wszystkiego. Ma wysokie poczucie moralności, nienawidzi niesprawiedliwości, czasem jest chumorzasty a jego prawdziwe oblicze znają tylko przyjaciele. 

Znajomości:  Edytuj

Przyjaźń z AlexyEdytuj

2011-11-16 162129

Przyjaźń z Alex

Raven/ja poznał Alex niedawno, zaczęli się dogadywać i spędzać razem czas, z czasem dołączyła do nich jeszcze Lisa. Serio? Nie wiem co to dziecko ma w sobie ale Raven/ja, no ja mogę z nią gadać o wielu rzeczach, mimo, że znam ją bardzo krutko. Jest dla niego/mnie miła i przyjacielska, często jednak się ze mną kłuci i dostaję od niej po głowie.  

Przyjaźń z Lisą Edytuj

Yay^^

Przyjaźń z Lisą

Raven/ja poznał ją dzięki Alex, tak właściwie to dlatego, że wyciągnęła go/mnie na spacer a Lisa akurat wracała ze szkoły. Lisa jest dla niego/mnie miła i przyajcielska, uwielbia opowiadać kawały o Ashu, dziedku, babci i plackach?... Nie ważne, Lisa jest zabawna i otwarta i to Raven/ja w niej uwielbiam. Jest niemką ale też w połowie polką i nie zachowuje się jak moja babcia ( Alex źle działa na ludzi),  Lisa pomaga Ravenowi/mi w niemieckim. 

Hobby Edytuj

RavenbattleS
Raven uwielbia grać w bakugany, jeżeli o nie chodzi może to robić godzinami, w grze posługuje się instynktem i nigdy nie gra ze strategią. Można powiedzieć, że jego ruchy są chaotyczne ale skuteczne.
Screen Shot 2011-09-13 at 7.33.50 PM
Raven podobnie jak jego ojciec Shun jest ninją. Uczył go sam Shun i jest w tym tak dobry jak on, jego sztuka walki nie jest co prawda perfekcyjna ale cały czas stara się ją ulepszyć. (Alex uważa, że skacze jak małpa)...(Lisie się podoba)... Ale tak jak już pisałem, Raven nie zwraca uwagi na zdania innych ludzi
232sp

skrzypce

Raven gra na skrzypcach już dziesięć lat i odniusł już wiele sukcesów w różnych konkursach, mimo to od pięciu lat gra tylko dla siebie i przybranych rodziców, uważa, że ludzie nie są gotowi na słuchanie jego muzyki.

Umiejętności:  Edytuj

Shun-kazami-o
Raven Jason Kazami nie jest najlepszy w posługiwaniu się brońmi, woli walczyć używając rąk. Raven jest bardzo szybki, niestety  kosztem obrony, kiedy nie jest wystarczająco skoncentrowany może się stać łatwym celem dla przeciwnika. Raven ma do pomocy siłę wiatru którą doskonale się posługuje.
Amuto-Amu-X-Ikuto-Shugo-Chara-Episode-76-New-Enemy-Battle-On-Moonlight-anime-couples-26755030-1211-680
Raven może posługiwać się bronią <kosą>, magicznym ostrzem które może przebić każdą magiczną barierę. Raven może używać tej broni tylko podczas trybu X. 

Cytaty Edytuj

  • Teraz będe stał jak głupi i się gapił? Kpisz sobie!?
  • Zaraz zaraz, czy ty nie jesteś dzieckiem Neo?
  • Bakugany właściwie są starsze odemnie i jakoś przez osiem lat ich nie zauważałem..
  • Nie boje się ciebie!
  • Mój największy wróg musi trafić do piachu!
  • Spokój to podstawa
  • We are the champion!

Ciekawostki:  Edytuj

  • Raven może przybierać tryb X w którym całkowicie zmienia postać;
  • Raven to syn Shuna.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki