FANDOM

Zaczęły się przygotowywania do wojny... wojownicy przygotowywali swoje najsilniejsze supermoce i uzbroili bakugany w coś w rodzaju zbroi, kiedy już tego dokonali byli gotowi do bitwy... Wtedy Angel używając mocy Eve dała im tak zwaną zbroje życia. Zbroja każdego z wojowników różniła, była dopasowana do ich umiejętności.

Pit: Jesteśmy gotowi

Osa: Właśnie

Ami: A tak w ogóle co z Alexy?

Angel: Nie mogłam jej pomóc, ona sama musi zwyciężyć w tej wewnętrznej walce a znając ją da sobie rade, gdy będziecie walczyć nie patrzcie na nią jak na Alex...ona by tego chciała, starajcie się zauważyć w niej tylko Belle, nieważne jakich podstępów by używała.

Werna: Potrzebuję wojownika, Piter i Lightnoid są tak świetnie dobraną parą, że nie będę burzyć ich harmonii, Rex?Pomożesz?

Rex: Jasne, nie masz co się martwić

Mei: To co?Ruszamy?

Tara:Potrzebujemy planu i to dobrego, nie możemy zaatakować tak od razu

Sygg: Właśnie

Angel: Zadbałam o to, wiecie nie jesteście sami

Z zza ścian jaskiń wyszły bakugany świata czasu, potężne Dragonoidy pragnące zemsty i uwolnienia swoich przyjaciół, stały tam także watahy wilków również dumnych, i walczących o lepszą przyszłość.

Ami: No i wszystko jasne

Elfin: Jeee Zaczynamy imprezkę

Dharak: Przystopujcie, nadal nie znamy ich armii

Angel: Proszę, patrzcie-bakugan utworzył lustro po którego 2 stronie było widać całą armię Belli a także jej potężnego bakugana, stała na jego głowie spoglądając w naszą stronę.

Mei: Ile ona ma ludu?!

Osa: Dokładnie..222 000 000 ludu

Ami: Mam się pytać ile jest nas?

Osa: 22 000 000ludu

Pit: Po nas

Mei: Nie!-dziewczyna walnęła chłopaka w głowe- Czy Alex też powiedziałaby po nas?...ona na nas liczy, nie możemy jej zawieść dlatego zwyciężymy!

Ami: Racja!

Angel: Więc wskakujcie! I lećcie wieżę, że się uda

Wszyscy wojownicy wraz z pozostałą armią wyszli przed jaskinię, nie było ich dużo w porównaniu do armii Belli mimo to mieli przewagę, bo walczyli w słusznej sprawie, dla innych...Armia BakuGalaxy była niepokonana i każdy z nich o tym wiedział, podobno zwycięsto nigdy nie zależy od liczebności lub siły, zależy od umysłu i rozwagi, a wątpię aby kościotrupy z armii Belli miały chociaż mózg, patrzyłam na to oczami Belli, jednak bezsilnie...Wiedziałam jednak, że sobie poradzą, są najlepsi. Mei i Osa wzlecieli ku górze wraz z armią Dragonoidów, byli na początku armii, Piter, Luk,Dans i Adi zaraz za nimi. Rex i Ami walczyli wspólnie z wilkami, Mati był czymś na kształt asasyna, latali wysoko po czym opadali zrównując z ziemią zaskoczoną armię. Bella jednak niebyła bezsilna, jej kościotrupy były silne więc atakowały w zwartym szeregu...Wiele wilków straciło przez nich życie, i tak cała ta walka trwała i trwała, każda strona wiedziała kto wygra, w pewnym momencie kościotrupy zaczęły się poddawać a bakugany po stronie Belli także się poddały, dziewczyna jednak nie sądziła, że to koniec, założyła na głowę kaptur po czym ona i Spyro wzlecieli w górę a za nimi Lisa i Naga....

Mei: To koniec Bella, nie masz szans!

Ami:Właśnie! Poddaj się!

Bella: To, że armia odniosła porażkę nie znaczy, że ja też ją odniosłam, mam dosyć uciekania przed wami więc po prostu was zabiję

Osa: Powodzenia!

Wojownicy wzlecieli na wysokość Belli i Lisy, każdy na swoim bakugnie, z załadowanymi supermocami.

Bella: Heh...nigdy się nie nauczycie? Nie pokonacie króla tej planety

Mei: Co?

Bella: Mój bakugan to Times Spyro, syn Dialgi czyli matki czasu, jesteście na jej planecie i to ja nią rządzę, ale dzielnie walczyliście, umrzecie jak bohaterzy...SMA! Furia Czasu!

Oczy Spyro zapłonęły i cała planeta się zatrzęsła, każde żywe stworzenie które pozostawało na ziemi zostało złapane przez dzikie pnącza i nie mogły się poruszyć, najmniejsze drganie zabierało im moc.

Pit: Jak tak można?!

Lisa: Poprostu

Bella: Zajmijmy się niemi!

Spyro i Naga zaczęli łączyć swoje rdzenie po czym strzelali niezwykle silnymi strzałami połączenia Ciszy i Czasu. Wszyscy na dole zaczęli rozpaczliwie się szarpać ale to tylko dodawało energii Spyro.

Mei: Musimy działać

Pit: Właśnie

Rex: Spoko!-chłopak skoczył na Werne i poleciał w stronę bakuganów, niestety otoczone były aurą Czasu, Werna od razu zmieniła się w kulkę a chłopak zaczął spadać, złapała go Tara i Majka, niestety, Spyro wyciągnął rękę i chwycił Tarę za gardło a ona zmieniła się w kulkę po czym trzymał Rexa i Majkę w łapie.

Bella: Ciekawe jak to jest stracić przyjaciela na zawsze?

Osa: NIE!!!!!!-Dharak ruszył na dziewczynę

Bella: Lisa!

Naga stanął na drodze Osie a dziewczyna chwyciła miecz i wzięła zamach by zabić Rexa i Majkę, nagle jej ręka się zatrzymała.

Bella: C-c-co się dzieje?-przez moment przejęłam kontrolę nad Bellą i wyrzuciłam miecz, nastała cisza.

Alex: Przepraszam, że tak długo...Nie dam rady dłużej jej powstrzymać, chcę was przeprosić bardzo...jesteście najlepszymi przyjaciółmi na całym świecie, dziękuję wam za wszystko....Spyro?Puść ich

Spyro: Nie mam wyboru..nie mogę, ona skrzywdzi Dialgę

Alex: Zawsze jest wybór, proszę pomóżcie mi....-nagle Bella odzyskała kontrolę, jednak Spyro nie chciał już jej służyć, wpadł w gniew i natychmiast zrzucił ją na ziemię po czym postawił Majkę i Rexa.

Bella: Pożałujesz

Spyro: Nie ty pożałujesz, masz racje...TO MOJA PLANETA!-nagle pnącza puściły bezbronne bakugany i doczepiły się dziewczyny.

Bella: Co?! To nie miało być tak

Ami: Zaskoczona?A teraz oddawaj Alex!

Bella: Haha...jeśli już mam umrzeć zabiorę ją ze sobą.

Pit: Nie!

Spyro: Oddaj im dziewczynę

Bella: Niech pomyślę...umrzemy razem, chyba, że mnie nie zabijecie.

Luk: Angel? Nie możesz jej pomóc?

Angel: Mogę tylko na trochę uśmierzyć skutki ale ona wróci...wydaje mi się, że to jedyne rozwiązanie...

Mei: NIE!

Ami: To nie jest żadne rozwiązanie!

Spyro: Przykro mi...

Rex: Nie waż się!- przyjaciele chcieli powstrzymać Spyro jednak Angel powstrzymała ich... pnącza się zacisnęły... dziewczyna bezwładnie opadła na ziemię....

Wszyscy: NIE!!!!

Nagle przyjaciele i bakugany się rozpłakały, nawet wojsko zaczęło płakać patrząc na moje martwe ciało...Nagle Angel zaświeciła się na kolorowo i przemówiła moim głosem:”nie wincie się za to, dziękuję, wszystko będzie dobrze............"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki