FANDOM

Pyra Dragonoid to wariacja Dragonoida. Jest Baku Sky Raidersem. Ewoluuje w Czystego Dragonoida.

Informacje Edytuj

Pyra Dragonoid jest nową wariacją Drago, gdy będąc jeszcze Zephar Dragonoidem zdobył Kryształ Mocy i ewoluował. Jest dużo potężniejszy po ewolucji. Tak jak wszystkie Legendarne Bakugany, używa Stroju Bojowego - Koforaxa. Pyra Dragonoid jest w stanie przywołać Mechtogana, Mechtogana Tytana oraz Mechtogana Destroyera.

Anime Edytuj

Pierwszy raz, Pyra Dragonoid pojawił się w 18 odcinku Mocy Vestalii, gdy Zephar Dragonoid zdobył energię Kryształu Mocy Pyrusa z Percivala.

W 20 odcinku, Pyra Dragonoid wkroczył do walki Ruchu Oporu z Albasem. Pomógł im zwyciężyć 1 rundę.

W 21 odcinku, razem z Akwa Preyasem, Platynową Tigrerrą, Magma Goremem i Dziką Ingram, walczył z Zumtorem. Wojownicy zwyciężyli. W 22 odcinku, po pokonaniu Zumtora, walczyli z Krosanem. Drago przywołał Cyber Dragonoida Destroyera. Krosan zginął podczas tej walki od ataku Ultimate Ability Hydranoida.

W 23 odcinku, rozmawiali z Zaxolirem. Ten opowiadał im o poprzednich Legendarnych Bakuganach i o swojej historii. Pod koniec, wyzwał Drago do walki.

W 24 odcinku, walczył z Satzaronem i Zumtorem. Pod koniec bitwy został przeniesiony do innego wymiaru.

W 25 odcinku, Drago w innym wymiarze spotkał Legendarne Bakugany i młodego Zaxolira. Przekonał Legendarnych, by pozwolili Zaxolirowi zostać jednym z nich. Później, wrócił do Dana, dzięki pomocy Zaxolira.

W 26 odcinku, z początku Drago odpoczywał, lecz później przystąpił do walki przeciw Zaxolirowi. Przegrałby, gdyby nie to, że Zaxolir zniknął podczas bitwy. Gdy wszyscy wrócili do Miasta Bakuganów, bronił Kryształowych Bakuganów.

Supermoce Pyra Dragonoida Edytuj

  • Ognista Fala: Przenosi 5000 punktów mocy z przeciwnika do Pyra Dragonoida.
  • Wybuch Reaktora: Zabiera 6000 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 4000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Pyra Dragonoida.
  • Ostateczna Zbroja Ognia: Zwiększa moc następnej supermocy Pyra Dragonoida.
  • Starcie Tytanów
  • Obrona Ognia: Przywraca bakuganom ich początkowe poziomy mocy i anuluje wszystkie supermoce.
  • Ultimate Ability Płomień Błysku

Syntezy Supermocy Edytuj

  • Ogień Ostateczny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki