FANDOM

Purity (z ang.czystość) – bakugan domeny Haosu.Wystąpi w nadchodzączej serii Bakugan: Turniej Mistrzów. Jej ewolucje są na razie nieznane.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Purity jest wielkich rozmiarów białym kotem ze...skrzydłami.Ma jasno niebieskie oczy i niezbyt długie pazury którymi może jednak kogoś zranić.

Anime Edytuj

Purity wystąpi w 1 odcinku serii Bakugan: Turniej Mistrzów.

Charakter Edytuj

Purity jest poważnym bakuganem i często doprowadza Agatę do porządku.Jest też odważna,nie boi się ryzykować w słusznej sprawie.Toleruje inne bakugany.Mimo swojej dużej inteligencjii nie jest przemądrzała.Jeśli coś postanowi nie odpuści dopóki tego nie zrobi.

Supermoce Purity Edytuj

  • Energia światła: Dodaje 800 punktów mocy Purity
  • Półksiężycowy promień: Zabiera przeciwnikowi 900 punktów i dodaje je Purity.
  • Deszcz półksiężycowych promieni: Anuluje super moc przeciwnika i dodaje 1100 punktów mocy Purity.
  • Świetlista medytacja: Odejmuje wszystkie punkty mocy przeciwnika ale odejmuje też 500 punktów mocy Purity.
  • Kryształowa potęga świetlistego księżyca: Odejmuje 1000 punktów mocy przeciwnikowi.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Uzdrowicielska moc księżycowego pocałunku: Dodaje 1800 punktów mocy Purity.
  • Wrażliwe gwiezdne inferno: Odejmuje przeciwnikowi 1500 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje je Purity.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki