FANDOM

Poison Prayes – ewolucja Indestructible Prayesa, bakugan Dominika Kincaida

Informacje Edytuj

Prayes ewoluował poprzez wymieszanie jego DNA z DNA Perfekcyjnego Genesisa. Od tej ewolucji Prayes ma ludzką posturę, co znaczy że ma dwie nogi, dwie ręce, wyprostowane ciało i wielkie skrzydła. Jego poziom mocy nieznacznie wzrósł. Dalej jest strażnikiem mocy absolutnej Aquosa.

Supermoce Poison Prayesa Edytuj

  • Szklana Tarcza: Powoduje, że atak przeciwnika nic mu nie robi i dodatkowo zatruwa przeciwnika na 10 minut.
  • Aquosowe Uderzenie: Zabiera przeciwnikowi 10 jednostek oraz odrzuca go na ok 5 metrów.
  • Deszcz Szklanych Pocisków: Z nieba lecą zatrute pociski, które osłabiają, zatruwają przeciwnika i zabierają mu 13 jednostek.
  • Ogień Krzyżowy: Powoduje, że w stronę bakugana przeciwnika lecą zatrute oraz podpalające pociski.
  • Darkus - Pocisk czystej ciemności: Zabiera każdemu bakuganowi z domeny Darkusa po 16 jednostek.
  • Aquosowe Uderzenie lvl 2: Rujnuje pole bitwy, zabiera przeciwnikowi 3 jednostek i daje je do Prayesowi.
  • Styl Volt, Super Ochrona: Blokuje SMM,SM i Tryb Absolutny oraz nie pozwala poruszać się bakuganowi. Dodatkowo zabiera mu 40 jednostek.
  • Szklane Lustro Zagłady: Odbija atak przeciwnika z 3 siłą.
  • Blok-Stop: Nie pozwala na użycie SM blokujących.
  • Styl Volt, Aquosowe Przeniesienie: Zamienia poziomy mocy.
  • Ochrona X: Do końca walki Prai otrzymuje mniejsze obrażenia o 70%.

Zakazane Supermoce Edytuj

  • Pyrus X: Niszczy bakugany domeny Pyrus jednym uderzeniem.
  • Haos X: Niszczy bakugany domeny Haos jednym uderzeniem.
  • Aquos X: Niszczy bakugany domeny Aquos jednym uderzeniem.
  • Subterra X: Niszczy bakugany domeny Subterra jednym uderzeniem.
  • Ventus X: Niszczy bakugany domeny Ventus jednym uderzeniem.
  • Darkus X: Niszczy bakugany domeny Darkus jednym uderzeniem.
  • Dyane Veneno X: Niszczy każdego bakugana na polu bitwy, który nie przekroczył 300 jednostek.
  • Niezniszczalny demon: Supermoc aktywuje tryb niezniszczalności Prayesa.
  • Aquosowe Pozwolenie: Gdy Prai przekroczy 150 jednostek ta SM raz na walkę pozwala mu użyć Trybu Niezniszczalności.
  • Styl Volt,Super Odbanowanie: Odblokowywuje zablokowane przez przciwnika SM i dodaje Praiemu 400 jednostek.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego sposób ewolucji przypomina sposób, w jaki Dharak ewoluował w Phantom Dharaka.
  • Żeby użyć SM "Niezniszczalny demon" Prai potrzebuje 400 jednostek (nie działa na zakazane SM).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki