FANDOM

Wielka wojna która zaczeła się po wielkiej katastrofie dwa lata temu. Tego dnia nikt nie zapomni. Wielkie trzęsieni ziemie sprawiło że świat Artreia rozpadło się na dwa kawałki. Przyznaczenie świata kierował się w stronę zagłady. Bakugany stali się co raz bardzej agresywni przez strach. Mieszkancy się bali. Czy wojna jest najlepszy sposób aby naprawić planetę? Nie! Miałam dość tego wszystkiego. Więc pragnełam co raz bardzej aby świat stał się znowu całośćią i że ludzie oraz bakugany nie czuli już strachu. Przyzłość Artrei miało się zmienić. To samo pragną też mój wierny partner. Reshiram spójrzał smutnym spórzeniem na wielke pole walki. Bakugany oraz ludzie stoczyli  ze sobą walkę. Okropny widok.

- Nie mogę już na to parzeć - powiedzał Reshiram kiwając głową.

- Bakugany boją się koniec świata...a ja też. - oddezwałam się.

- Ja też...tylko to wszystko zbliża się do konca świata.

-...

Reshiram sporzał w niebo. Czarne czmurę pokryło całe niebo. Wielki, ciemny piorun udzerzył prosto w pole walki. Grzmot.

- Idziemy. Nie chce już na to parzec - Reshiram spórzał na mnie. W jego błekitnych oczach czułam smutek, strach oraz siłe.

- Dobrze.

Usiadłam na głowie Reshiram'a i ruszyliśmy kierunku świątego płonącego drzewa które powstało podczas wielkiego trzęsienia ziemi. Reshiram lądował, a mieszkancy podbiegli do nas.

- Jak wygląda? - zapytała Maja.

- Bakugany oraz ludzie walczą ze sobą. Okropny widok... - na mojej twarzy pojawił się smutek.

- Okay...General Nero cię szukał.

- Mnie? Czemu?

- Nie wiem. Powiedzał że jest ważne. Czeka w koszarach.

- Spoko. Już do niego idę.

Kilka minut pózniej stałam przed koszarą.

- Reshiram, poczekaj tu - powiedzałam. Pogłaskałam Reshiram'a po głowie i weszłam. General Nero siedzał przy ostanim stolę na lewiej stronie.

CDN...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki