FANDOM

Południowy Percival - ewolucja Północnego Percivala, bakugan Oskara Swifta.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Południowy Percival z wyglądu przypomina Północnego Percivala. Różni się kolorem (bo co ma Pyrus do Darkusa xD) i wzmocnioną zbroją.

Anime Edytuj

Supermoce Południowego PercivalaEdytuj

  • Ostateczny Smok: Przenosi 700 punktów mocy z przeciwnika do Południowego Percivala.
  • Kanonier Di-or: Przenosi 3500 punktów mocy z każdego do Południowego Percivala.
  • Kanionier Tri-or: Przenosi 4500 punktów mocy z każdego przeciwnika do Południowe punktów mocyo Percivala.
  • Miecz Pioruna: Dodaje 3000 punktów mocy każdemu baku punktów mocyanowi po stronie Południowe punktów mocyo Percivala.
  • Tarcza Węzła: Dodaje 5000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Południowego Percivala.
  • Rycerz Ognia: Zabiera 4000 punktów mocy każdemu przeciwnikowi.
  • Rycerz Ciemnego Ognia: Zabiera 4000 punktów mocy każdemu przeciwnikowi.
  • Skrzyżowanie Ostrzy: Dodaje 4000 punktów mocy Południowemu Percivalowi i zabiera 3000 punktów mocy *przeciwnikowi.
  • Krzyż Mocy: Dodaje 5000 punktów mocy Południowemu Percivalowi i zabiera 3000 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Ślepy Wojownik: Zmniejsza działanie każdej następnej supermocy przeciwnika trzykrotnie.
  • Nieskończona Walka: Zmniejsza działanie każdej następnej supermocy przeciwnika ośmiokrotnie.
  • Zaćmienie: Przywraca bakuganom ich początkowe poziomy mocy.

Syntezy Supermocy Edytuj

  • Synomen: Dodaje 7000 punktów mocy Południowemu Percivalowi i zabiera 5000 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Mocyrobowa Karbia':' Przenosi 5000 punktów mocy z przeciwnika do Południowego Percivala.

Supermoc Absolutu Edytuj

  • Zbłąkany Piorun: Dodaje 10000 punktów mocy Północnemu Percivalowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Zmienił domene, mówiąc "Teraz nastąpią ciemności... PIEKIELNE"
  • Oskar Swift otrzymał go od Amalii Sawy na Mikołajki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki