FANDOM

Oskar Swift, a właściwie Oskar Marcin Swift – tytułowy bohater i główny protagonista kilku serii Bakugan. Jest graczem Darkusa, byłym członkiem BakuGalaxy, a także strażnikiem absolutnego Darkusa, jednej z domen absolutnych.

Info Edytuj

Biografia z Bakugan: Zakazana Piętnastka:

Porywczy psychopata. Gdy będzie musiał, zniszczy cię bez wahania. Uważaj też jeśli go wyzywasz na pojedynek Bakugan - potrafi zrobić z tobą to samo co wyżej.

Pochodzenie: Los Angeles

Wygląd Edytuj

Początkowo Osa wygląda jak Sasuke z Naruto - jedyną różnicą jest kolor włosów. Po pewnym czasie zaczyna ubierać się jak Anubias z Bakugan: Świat Mechtoganów. Ma wtedy białe włosy, żółte, gundaliańskie oczy i "kombinezon". Później zmienia swój wygląd - ma spiczaste, brązowe włosy i ubiera się podobnie do Axela Blaze'a z Inazuma Eleven. Następnie zaczyna ubierać się jak Nathan Swift z ww. anime. Później wygląda tak samo, jak Zeref. Różnice się ograniczają do ogólnej budowy i czasem ubioru.

Charakter Edytuj

Jest miły i pomocny. Gdy trzeba, potrafi powalić przeciwnika. Gdy się go wkurzy, jest doskonałą machiną do turbowania ludzi. Bardzo ceni swojego bakugana - Dharaka - i swoich przyjaciół.

Historia Edytuj

Gdy Oskar miał 5 lat, zmarł mu tata, a rok później - mama. Pierwszym partnerem Oskara, którego "dostał" z "deszczu kart" był Dharaknoid. Szybko się dogadali. Pierwszy raz walczył w swoje siódme urodziny na podwórku z jednym dzieciakiem. Dharaknoid w tamtym czasie był najsilniejszym bakuganem po Infinity Dragonoidzie i Nadze Ciszy (miał 550 punktów mocy). Ta dwójka raczej w walkach nie była zbyt aktywna. Jedyne większe walki stoczyli z Maskaradem i Danem Kuso.

Gdy Drago stał się Rdzeniem Vestroii, Dharak pozostał na Ziemi jako jej strażnik. W czasach serii Nowa Vestroia Dharaknoid wyewoluował w Phantom Dharaknoida, a w serii Gundalian Invaders i Mechtanium Surge w ogóle nie był aktywny. Osa podczas nieobecności swojego partnera walczył Srebrnym Ramdolem.

Po opuszczeniu BayView Oskar stał się postacią epizodyczną, rzadko się pojawiającą. Wiadomo, że dalej jeździ autem, którym jest BMW M3 GTR stylizowany na model z NFS Most Wanted. Podobno przebywa na wyspie Oahu.

Umiejętności Edytuj

W wieku 6 lat nauczył się panować nad samochodem taty. Jest też bardzo dobrym wojownikiem błyskawic. Jego zdolności się nie ograniczają do banalnych ataków. Często atakuje taranem, czyli miażdży przeciwnika. Zdarzają się przypadki kiedy nie potrafi kontrolować mocy błyskawic.

Osa dysponuje Sharinganem, czyli możliwością odbicia ataku przeciwnika. Może też używać mocy Wymiaru Zagłady i strzelać błyskawicami. Jest najpewniej jedynym wojownikiem, który potrafi używać mocy Absolutnej na swojej osobie. 

Bakugany Edytuj

Osprzęt Edytuj

  • Silver Shoxrox 2.0 - BakuNano Infinity i Extreme Dharaka (450 punktów mocy)
  • Firim Sword - BakuSymbiotyk (600 punktów mocy, po ulepszeniu 3 jednostki)
  • Silver InfKor - Zestaw Bojowy Dharaka (600 punktów mocy)

Cytaty Edytuj

„Coś ty powiedział, śmierdzielu?”— Oskar
„Ale draka...”— Oskar
„Nie będziesz mną rządził, słyszysz Acnologia?!”— Oskar, do Króla Smoków

Ciekawostki Edytuj

  • jest jedynym znanym wojownikiem który ma Pra-bakugana;
  • jego ksywy to Osek i Osa. Jest też nazywany przez Alex babcią lub ogrem;
  • może walczyć z aż 5000 przeciwnikami naraz używając Infinity lub Turbo Dharaka.
  • prawdopodobnie zna się bardziej na komputerach niż Marucho.
  • jego ulubionym soundtrackiem jest Pełne "Complete the Mission" z intro Bakugan: Defenders of the Core.
  • jego imię, Oskar znaczy: ten, który otrzymał miecz od bogów. W tym przypadku tym mieczem miał być Alieus, który teraz działa na własną rękę;
  • sporą część dzieciństwa spędził na Neathii i był wplątany w wojnę Gundaliańsko-Neathiańską.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki