FANDOM

Omega Lightnoid – ewolucja Delta Lightnoida; bakugan Petera Evansa w serii Bakugan: Czas Zemsty.

Ewoluuje w Ultimate Lightnoida.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Wygląd Omega Lightnoida przypomina fanart Ark Leonidasa autorstwa Pyrus-Leonidasa z deviantART. Omega Lightnoid, względem pierwowzoru, charakteryzuje się białym zabarwieniem ciała i brązowymi skrzydłami.

Anime Edytuj

Bakugan: Czas Zemsty Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Omega Lightnoida w 6 odcinku Czasu Zemsty, gdy ewoluuje z Delta Lightnoida.

Supermoce Omega Lightnoida Edytuj

  • Zero Normal: Dodaje Omega Lightnoidowi 1900 punktów mocy.
  • Zero Flame Thrower: Dodaje Omega Lightnoidowi 2300 punktów mocy.
  • Zero Reflector: Odbija supermoc przeciwnika.
  • Zero Hammer: Kasuje supermoc przeciwnika i dodaje Omega Lightnoidowi 2400 punktów mocy.
  • Zero Barnum: Zabiera przeciwnikowi 1700 punktów mocy.
  • Zero Explosion: Kasuje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi z przeciwnika do Omega Lightnoida 2800 punktów mocy i dodaje każdemu bakuganowi, w drużynie Omega Lightnoida, 1300 punktów mocy.
  • Zero Wave: Kasuje supermoc przeciwnika i zabiera mu 2700 punktów mocy.
  • Zero Tornado: Kasuje kartę otwarcia przeciwnika i przenosi przeciwnika do Omega Lightnoida 2700 punktów mocy.

Syntezy SuperMocy Edytuj

  • Zero Life Safer: Kiedy poziom mocy przeciwnika jest większy od poziomu mocy Omega Lightnoida, zamienia punkty mocy i dodaje Omega Lightnoidowi 2400 punktów mocy.
  • Zero Strike Dragon: Przenosi z przeciwnika do Omega Lightnoida 3200 punktów mocy.
  • Zero Ultima: Dodaje Omega Lightnoidowi 3000 punktów mocy.
  • Zero Ran Impulser: Zabiera przeciwnikowi 2600 punktów mocy i dodaje Omega Lightnoidowi 4200 punktów mocy.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki