FANDOM

Naga 1150 punktów mocy GBT(Gladiatus, Burza i Trio) 2200 punktów mocy

- Do dzieła, Karta SuperMocy, Promień Darkusa, aktywacja! - atakował MoD

Naga 1150 punktów mocy GBT 2800 punktów mocy

- O nie gnoje, nie ma, Wchłonięcie Ciszy - zareagował Naga przyjumując promienie trzech bakuganów na gołą klatę od razu reagując Piorunem Dezintegracji

Naga 1150 punktów mocy Trio 100 punktów mocy

Wyładowanie elektryczne było tak wielkie, że dwa bakugany wojownika darkusa padły. Trio jednak nadal się trzymał. Mimo tego, że jego ciało dymiło się, ten trzymał gardę i był hardy do walki.

- Co ty pluskwo taka skoczna? - zdziwił się dragonoid - Magnalia Ciszy!

- Walczmy Trio, Karta Super Mocy, Laserowe Ostrze, aktywacja - kontynuował wojownik darkusa - Plus Synteza Mocy, Mistrz Ostrza

Bakugan Darkusa wytworzył energię, z której uformował rękojeść. Z niej natomiast wystrzelił laser, którym rozciął na energię ciszy, która leciała w jego stronę, na pół. Od razu kolor ostrza zmienił się z fioletowego na czerwony. Przystąpił do atakowania przeciwnika. Mimo wielu cięć i praktycznie zerowej obrony przed nimi, Naga stał jakby nigdy nic.

Naga 1150 punktów mocy Trio 900 punktów mocy

- Próbuj dalej, nie robi to na mnie żadnego wrażenia - stwierdził dragonoid łapiąc przeciwnika za szyję, pomimo że ten w akcie obrony przebił jego przedramię swoim ostrzem. Rzucił nim o ziemię, a następnie przycisnął nogą do ziemi - Nie widzę sensu, dla którego walczycie ze mną, czy wy nie widzicie, że wszelkie działania przeciw mnie, źle się kończą?

- Nie bawmy się Trio, Podwójny SuperMoc, aktywacja - krzyknął MoD - Kradzierz Mocy plus Kradzierz Many

Naga 650 punktów mocy Trio 1400 punktów mocy

Trio zabrał moc od swojego rywala i zepchnął go z siebie, kopiąc go później z pół obrotu. Ten jednak nadal nie odczuwał ataków swoich przeciwników. Nagle użył "Zapory Ciszy" i jeszcze działająca aura zabierająca moc Nadze, zniknęła. Poziomy mocy wróciły do poprzedniego stanu i dragonoid uderzył bakugana darkusa tak mocno, że ten odleciał na jakieś 35 metrów uderzając w ścianę.

Naga 1150 punktów mocy Trio 900 punktów mocy

- Trio słuchaj, nie możemy się patyczkować - powiedział MoD przyciskając parę guzików na swoim zegarku. Nagle pojawił się sprzęt nazwany "Drakstor", który wyrzucił na pole bitwy - Zestaw Bojowy, start!

Naga 1150 punktów mocy Trio 1000 punktów mocy

Nagle do ramienia bakugana przyczepiła się maszyna wyglądająca jak karabin maszynowy. Z tyłu było działo przypominające bazookę.

- Zestaw bojowy? A to ciekawe - odparł dragonoid

- Karta Zestawu, aktywacja - ciągnął wojownik darkusa - Ostrzał Drakstora!

Trio włączył swoją maszynę przypominającą karabin maszynowy i zaczął ostrzeliwać Nagę. Ten zaczął obrywać i wyraźnie robiło mu to więcej niż wcześniejsze ataki. Zaczął lekkawo stękać i starał się kryć jak najwięcej części ciała.

Naga 850 punktów mocy Trio 1300 punktów mocy

- Dosyć! - krzyknął dragonoid biegnąc w stronę Trio nie zważając na szkody, jakie mu robi - Wchłonięcie Ataku!

Naga 1450 punktów mocy Trio 700 punktów mocy

Naga podbiegł do przeciwnika i zaczął obkładać go pięściami głównie po głowie, ale zdażało się parę ciosów w klatkę piersiową. W końcu to wielkie cielsko wyskoczyło do góry i kopnęło bakugana darkusa w splot słoneczny.

- A masz ty ścierwo - powiedział sfrustrowany dragonoid - Magnalia Ciszy!

Nie dość, że przeciwnik ledwie się ruszał, Naga przytrzymał go i zaczął formować Energię Ciszy w pysku. Trio próbował się wyrwać, ale nie dawał rady.

Naga 2050 punktów mocy Trio 100 punktów mocy

- Dalej mistrzu, Karta Zestawu, aktywacja - MoD walczył dalej - Działo Drakstora!

Naga 1450 punktów mocy Trio 1200 punktów mocy

Działo z pleców wysunęło się na lewe ramię bakugana darkusa i wystrzeliło w głowę przeciwnika. Trio od razu skorzystał z okazji i wyrwał się z żelaznego uścisku. Nagle ni stąd, ni zowąd pojawił się Vanitas, który podciął Nagę i przytrzymał go na ziemi. Trio zaczął biec do dziwnej kuli w tej sali. Drogę zagrodził mu Żniwiarz, jednak nie na długo. Błyskawicznie, Anonir przewrócił go torując drogę dla Trio, który wystrzelił z działa w stronę kuli. Ona natomiast wchłonęła atak i po dwóch sekundach, wybuchła.

Wszystkie bakugany nie wytrzymały wybuchu, więc wróciły do form kulistych. Ludzie skryli się za maszyną MoD-a. Niemal całą jaskinię zmiotło, zatem machina okazała się solidna. Gdy wszystko się skończyło, cała drużyna wyszła zobaczyć co z przeciwnikami. Ich oczom ukazały się trzy szkielety, jeden wyjątkowo potężny, drugi jak kościotrup humanoida wielkoluda, a trzeci wyglądał jak człowiek.

- Czy... czy oni nie żyją? - spytał Den

- Niestety tak - odpowiedział MoD zbierając z ziemi swoje bakugany - Dzięki wam za walkę, wszyscy byliście dzielni, inwazja zakończona, możemy wracać do domów

- Ale czekaj - zatrzymał wszystkich Den - Dlaczego oni nie żyją, ten wybuch na pewno nie był, aż taki mocny, nasze bakugany padły, bo były poważnie osłabione

- Słuchaj młody, oni wessali w siebię tak wiele energi ciszy, że wyparła ona całą inną - wyjaśniał wojownik darkusa - Gdy zniszczyliśmy źródło życia jednostek wypełnionych ciszą, nie mieli szans na przeżycie. Gdy tylko to co ich utrzymywało przy życiu wróci, oni także powrócą.

- Toooo, wygraliśmy? - dopytał z wyraźnym niedowierzaniem Marl

- Tak, ale nie myślcie, że wszystko się zakończyło - mówił Lee - Połączyliśmy siły jedynie do obrony planety, teraz jednak wracamy do starych konfliktów. Damy wam jednak dwa dni na ochłonięcie. Do zobaczenia wojownicy - powiedział uczeń MoDa. Po tych słowach, cała ich drużyna oddaliła się.

- No cóż, fajnie że wygraliśmy, ale widzieliście jaką siłą dysponował MoD? - zapytał Shun - Niewiarygodne, a ten zestaw bojowy? Co to w ogóle jest?

- Nie wiem, chodźmy świętować - zaproponował Den - W końcu rozwaliliśmy takiego przeciwnika!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki