FANDOM

BakuPrzestrzeń - wirtualny świat stworzony przez naukowców Marucho. Dzięki BakuPrzestrzeni możliwe stało się toczenie pojedynków bez narażania bakuganów. Jedną z takich bitew - na arenie Beta - toczyły Mei Tanaki i Alex Taiga. Wojowniczki toczyły zaciętą walkę z Luke'em Blazem i Peterem Evansem. W pewnym momencie, na powierzchni pola, pojawiła się twarz ich przyjaciela - Oskara Swifta.
  • Mamy problem - poinformował - Alex, Mei, Peter, Luke, chodźcie do kwatery głównej... Szybko!

Po usłyszeniu komunikatu, czwórka przyjaciół pobiegła w stronę najwyższego budynku BakuPrzestrzeni. Po kilku minutach stanęli przed drzwiami kwatery głównej. Gdy przekroczyli jej próg, rozejrzeli się - ujrzeli resztę swoich przyjaciół, w tym Oskara, stojącego przed wielkim ekranem.

  • Co jest, Osek? Przerwać taką bitwę, naprawdę? - zapytał, nieco ironicznie, Luke
  • Przepraszam, ale to naprawdę ważne. - odpowiedział - Zresztą, zobaczcie.

Osek wcisnął jeden z przycisków i, na ekranie, pojawił się film. Była to wiadomość od brązowowłosego wojownika w charakterystycznej masce - Hulka.

  • Witam was, młodzi wojownicy. - powiedziała postać z nagrania, po czym zaśmiała się - Hahaha, chciałbym wam tylko powiedzieć, że wasz koniec jest bliski. Kiedy tylko mój L-Drago przejmie ostatni ułamek wszechświata, wtedy zacznę najazd na ziemię i zniszczę was wszystkich po kolei. Zacznę od kogoś, kto skazał mnie na tę mroczną udrękę, Alex. Potem zniszczę młodych wojowników, a resztę mieszkańców Ziemi zostawię sobie na deser.
  • Co, przepraszam? Sam siebie zgubiłeś - nie kontrolowałeś swojej mrocznej mocy - to nie ja cię skrzywdziłam - szybko odpowiedziała Alex.
  • Wiesz... Po tych trzech latach męki wreszcie uległem tej mocy i ona mnie wypełniła. Nie powinienem jej się opierać... Teraz chłonę ją! Za niedługo już nic mnie nie powstrzyma - ani wy ani nikt inny... Poza tym dołączył do mnie wasz stary przyjaciel -powiedział, po czym skierował kamerę na pewną postać. Wojownicy szybko ją poznali.
  • Toż to Maskarad! - krzyknęli niemal równocześnie.
  • To wasz K-O-N-I-E-C! Hahaha... - zaśmiał się Maskarad. Następnie nagranie dobiegło końca.

Wojownicy siedzieli przez chwilę w ciszy. Nagle Peter wstał.

  • Wow! Nieźle, co? - powiedział Peter
  • To trochę straszne, nie uważacie? - spytała Mei
  • Tak! - stanowczo odparł Luke
  • Zacznijmy od początku, dobrze? Alex, znasz tego gościa? - zapytał Oskar
  • Tak, razem z Fabią i innymi walczyliśmy przeciw niemu o wolność dla BeyBlade. Niestety, to ja musiałam się z nim zmierzyć. - ciągnie Alex - W pewnej chwili stracił kontrolę nad mocą, a ja... Ja nie mogłam nic zrobić. - zginął, razem z L-Drago, na moich oczach.
  • To musiało boleć... - powiedzieli Luke i Peter
  • Przykro mi - Mei stanęła obok Alex
  • Wiecie, co to znaczy? Musimy znowu stać się zespołem i ochronić ziemię - zauważył Oskar
  • Tak - przytaknął Luke - Co wy na to?
  • W sumie... - zaczął Peter - Wciąż jesteśmy...
  • Młodymi Wojownikami Bakugan! - dokończyli wszyscy

Ciąg dalszy nastąpi...