FANDOM

Intro

Oczami Alex Edytuj

Alex wstała wcześnie i poszła do domu Jessa. Potem razem z nim zjadła śniadanie i razem poszli do szkoły. Po lekcjach wraz z Jessem poszli do Lunaparku, a z niego na spotkanie. Podczas spotkania Alex kilka razy walnęła Ognistym Smokiem Micka. Po spotkaniu wraz z Jessem poleciała na Skyress i przy pełni księżyca zjedli romantyczną kolację.

Oczami Mei Edytuj

Mei została obudzona przez Ami i razem z nią poszła do szkoły. W szkole Mei martwiła się, że nie ma Osy. Przez co Ami musiała ją pocieszać. Mei rozchmurzyła się dopiero gdy zobaczyła na spotkaniu BakuGalaxy Osę. Potem pojechała z nim na romantyczną wycieczkę.

Oczami Ami Edytuj

Ami od razu gdy wstała poszła do domu Mei. Przez to, że Osy nie było w szkole Ami musiała rozweselać Mei. Po szkole poszła z Pitem do Zoo. Następnie na spotkanie BakuGalaxy. Potem na kolację z Pitem.

Oczami Jessa Edytuj

Jess gdy wstał zobaczył, że przy stole siedzi Alex i przygotowała mu śniadanie. Po lekcjach poszedł z nią do Lunaparku. Na spotkaniu rozmawiał najczęściej z Pitem i mną. Po spotkaniu poleciał na Skyress wraz z Alex i przy pełni księżyca zjedli romantyczną kolację.

CDN Edytuj

Czy pamiętacie jak w poprzednim odcinku Zenoheld wyzwał Maxa do walki. W następnym odcinku zobaczymy tą walkę dlatego nie przegapcie odcinka Max Władca Leda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki