FANDOM

 Norie Sawa jest kuzynką Ami i Kuby. Pochodzi ona z Japoni jednak teraz ogólnie mieszka we Włoszech a dokładniej to w miejscowości Lignano i prowadzi wraz z rodziną restaurację. Gra domeną Darkusa. Posiada ona moc ciemności.

Charakter Edytuj

Miła, jednakże dla przeciwników jest wredna i złośliwa. Często gra na nerwach przeciwnikom. Nie znający jej mógłby uznać ją za Królową Ciemności jednak naprawdę ta dziewczyna jest prawdziwą przyjaciółką, której można zaufać. Nigdy nie wygada nic chyba że ten ktoś kto powiedział jej to powie że już może powiedzieć. Bardzo lubi się zaprzyjaźniać ale na pewno nie jest naiwna.

Wygląd Edytuj

Norie jest urodziwą nastolatką. Ma brązowe włosy i piwne oczy, doskonale pasujące do jasnej cery dziewczyny. Najczęściej ubiera się w różowe kimono, a w swoją czuprynę wkłada najczęściej niebieski kwiat.

Serie Edytuj

Tylko i wyłącznie BakuSchool/seria

Umiejętności Edytuj

Gra w Bakugan Edytuj

Norie denerwuje przeciwników którzy przez to rozpraszają się. Jednakże dziewczyna nie tylko posługuje się charakterem. Zawsze ma plan i jak coś nie wypali to szybko to naprawia. Czasami jest nie przewidywalna aczkolwiek na koniec zawsze ma tak zwanego asa.

Cytaty Edytuj

  • "Mam nadzieję, że przygotowałeś się na twój koniec"
  • "A ku ku!"
  • "Kubuuuuuuś!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki