FANDOM

Noah – główny antagonista serii Bakugan: Faza Ostateczna; lider mrocznych wojowników, grający domeną Pyrusa.

Informacje Edytuj

Wygrał 90 pojedynków Bakugan. Jego jedynym bakuganem jest Sagitan - bakugan powstały z tej samej energii, która przemieniła Noaha w mrocznego wojownika. Ma on aż 900 000 punktów mocy.

Historia Edytuj

Postać Noaha pojawiała się w tle podczas serii Bakugan: Świat Mechtoganów, lecz nie odgrywała tam znaczącej roli (m. in. do Bakugan: Faza Ostateczna nie było znane jego imię).

Dwa lata po wydarzeniach ze Świata Mechtoganów wszedł w kontakt z mroczną energią stając się pierwszym z mrocznych wojowników. Przemiana nastąpiła, gdy dotknął latającą wokół niego wiązkę wcześniej wspomnianej energii. Mimo, że próbował wyciągnąć palec ze skupiska mrocznej energii, było już za późno. Każdy ruch sprawiał, że energia przejmowała kolejne fragmenty jego ciała, aż wchłonęła go całkowicie.

Później, jeszcze przed Bakugan: Faza Ostateczna, zebrał innych zarażonych tą energią, by walczyli, wraz z nim, przeciwko dobrym wojownikom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki