FANDOM

Nighthunter to Bakugan Darkusa. Jest Strażniczym Bakuganem Blade'a.Jego ewolucja to Nighthunter Prime.

Ataki Edytuj

Podstawowe Edytuj

  • Lanca Zaćmienia- Nighthunter tworzy w dłoniach lancę, którą atakuje przeciwnika. Atak ten dobrze użyty może nawet powalić innego bakugana jednym ciosem.

Super Moce Edytuj

Fala Mroku-Wpierw Nighthunter tworzy pole siłowe, aby następnie wykształtować potężną falę uderzeniową, która podczas walki zmiotła Drago.

Podwójne Edytuj

  • Mroczne odbicie + Cienista Lanca- Bakugan Ciemności tworzy parę swoich klonów, które wyrabiają w swoich dłoniach lance i atakują przeciwnika. Wtedy jego moc wzrasta do 680 punktów mocy, gdy jest oczywiście na poziomie podstawowym.

Super Moce Zestawu Edytuj

  • Cienista Fala- wojownik Darkusa tworzy w dłoniach dwie kule energii, a następnie rozdziela dłonie, tworząc widoczną falę uderzeniową, która atakuje przeciwnika. Nieznane są właściwości tego ataku, ale podczas walki z Ravenoidem Jeffrey'a jeden taki atak przemienił bakugana Ventusa z powrotem w formę kulistą.
  • Promień X- Nighthunter tworzy miecz w dłoniach, celuje jego ostrzem w przeciwnika i wystrzeliwuje z niego potężną wiązkę energii.