Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Nighthunter

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nighthunter to Bakugan Darkusa. Jest Strażniczym Bakuganem Blade'a.Jego ewolucja to Nighthunter Prime.

Ataki Edytuj

Podstawowe Edytuj

  • Lanca Zaćmienia- Nighthunter tworzy w dłoniach lancę, którą atakuje przeciwnika. Atak ten dobrze użyty może nawet powalić innego bakugana jednym ciosem.

Super Moce Edytuj

Fala Mroku-Wpierw Nighthunter tworzy pole siłowe, aby następnie wykształtować potężną falę uderzeniową, która podczas walki zmiotła Drago.

Podwójne Edytuj

  • Mroczne odbicie + Cienista Lanca- Bakugan Ciemności tworzy parę swoich klonów, które wyrabiają w swoich dłoniach lance i atakują przeciwnika. Wtedy jego moc wzrasta do 680 punktów mocy, gdy jest oczywiście na poziomie podstawowym.

Super Moce Zestawu Edytuj

  • Cienista Fala- wojownik Darkusa tworzy w dłoniach dwie kule energii, a następnie rozdziela dłonie, tworząc widoczną falę uderzeniową, która atakuje przeciwnika. Nieznane są właściwości tego ataku, ale podczas walki z Ravenoidem Jeffrey'a jeden taki atak przemienił bakugana Ventusa z powrotem w formę kulistą.
  • Promień X- Nighthunter tworzy miecz w dłoniach, celuje jego ostrzem w przeciwnika i wystrzeliwuje z niego potężną wiązkę energii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki