FANDOM

Moon Werna to kolejne evo Werny.

To Dragonoid o białych łuskach na jej skrzydłach jest mieniący się księżyc.

Supermoce: Edytuj

  • Styl Taiga-Mistrzyni Szybkości: Unika ataków przciwnika przez co Sm się marnują.
  • Styl Taiga-Słoneczna Furia: Anuluje wszystkie użyte SM przeciwnika.
  • Redukcja Nieskończoności: Przenosi wszystkie punkty mocy z przeciwnika do Werny.
  • Ciemna Fala: dodaje 2xG przeciwnika.
  • Trójząb Nieskończoności-Galaktyczny Wybuch: Sprawia że rzaden walczący bakugan nie może użyć SM blokujących.
  • Styl Taiga-Niszczący Deszcxz Meteorów: Niszczy KO(nawet jeśli jest od Werny) i podwaja moc Werny.
  • Tornado Oriona: Anuluje walkę.
  • Styl Taiga-Błysk Oka duszy: Kumuluje energię jaką Werna została zaatakowana i uderza nią z podwojoną mocą.
  • Wielki Wybuch Galaxy: Dodaje Wernie podwojoną moc przeciwnika.
  • Lustro Chwały: Odwraca efekt ataku przeciwnika przecie niemu.
  • Bitwa Haosa-Smok Nieskończoności: Zmienia domenę bakugana przeciwnika na losową.?
  • Cichy Zbawca: anuluje Sm przeciwnika i sprawia że jego bakugan przechodzi na strone Werny.

Syntezy: Edytuj

  • Ukryta prawda-Lustro wieczności: Pozwala Wernie ponownie wykożystać wszystkie SM, pozbawia przecienika wszystkich dodatków (typu Bakunano,zestaw bojowy...) poczym podwaja moc Werny.
  • Synteza Domen-Destrukcja: Niweluje poziom mocy przeciwnika do 10 punktów mocy.

Ultimate Card: Edytuj

  • Times Infinity: Dodaje Wernie 100 00 jednostek.

Destruction Card: Edytuj

  • The infinity and Galaxy Core-Syntez Atributes: Zrównuje pole walki z ziemią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki