FANDOM

Moon Tara – ewolucja Viper Tary; strażniczy bakugan Mei Tanaki.

Ewoluuje w Tornado Tara.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Moon Tara jest smokiem o zielonym ciele. Charakteryzuje się czarnymi skrzydłami i wiązką energii skumulowaną na ogonie.

Anime Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Moon Tarę w nieznanym odcinku Przyśpieszonego Świata.

Supermoce Moon Tary Edytuj

  • Blask Księżyca, Nocny Lot: Dodaje 18000 punktów mocy Tarze.
  • Księżycowy Pył, Wichura: Odejmuje 17000 punktów mocy przeciwnikowi i anuluje jego SM.
  • Księżycowy Promień: Odejmuje połowę G przeciwnikowi i dodaje Tarze.
  • Styl Tanaki, Księżycowy Pył; Tchnienie Wiatru:Przenosi z przeciwnika do Tary 17000 punktów mocy.
  • Styl Tanaki, Księżycowy Promień; Darkus:Sprawia że G przeciwnika spada do 0, jeśli przeciwnik anuluje tą SM za każdy cios Tary jego G zmniejsza się za każdym razem o 1000 punktów mocy.
  • Styl Tanaki, Blask Księżyca; Magiczna Noc:Odbija SM lub KO przeciwnika z podwójną mocą i podwaja G Tary.
  • Gwieździsta Noc, Spadająca Gwiazda:Blokuje SM przeciwnikowi i podwójnie zwiększa G Tary a G przeciwnika podwójnie zmniejsza.
  • Styl Tanaki, Fala Wiatru: Zamienia poziomy mocy i zmienia domenę przeciwnika na losową.
  • Sekretna Super Moc, Meteor Ventusa:Odejmuje tyle punktów przeciwnikowi by zostało mu 100 i dodaje je Tarze.
  • Sekretna Super Moc, Gwiazdozbiór Starusa:Sprawia że moc przeciwnika wraca do podstawowej.
  • Gwiezdne Niebo: Tara staje się nietykalna i otrzymuje 16000 punktów mocy, jeśli ktoś anuluje tą SM jego moc zaczyna spadać do 0.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Sekretna Super Moc Ventusa, Księżycowe Tchnienie Wiatru: Blokuje SM przeciwnika i sprawia że jego G zaczyna spadać do 0, podwaja G Tary.
  • Sekretna Super Moc Darkusa, Władca Nocy: Odbiera tyle G by zostało 100 i dodaje tyle Tarze, odbija SM przeciwnika z podwójną mocą.
  • Szlachetny Księżyc

Destruction Card Edytuj

  • Dragonoid Księżyca: Tara staje się nietykalna, dostaje 900 000 punktów mocy, hipnotyzuje przeciwnika.
  • Dark Moon, Gwiazda Polarna: Przyzywa Mechtogana i Ingram, dostają po 250 000 punktów mocy i atakują wspólnie przeciwnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki