Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Moc Vestalii: odcinek 8

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nieoczekiwana Zdrada

Przed chwilą, Spectra zemdlał po pokonaniu jednocześnie trzech przeciwników, mechanicznych bakuganów Kazurona. Był cały poraniony

- Spectra! - krzyknął Dan - Mamy go, możemy już stąd uciekać!

- Spectra nie powinien się stąd ruszać! - powstrzymała go Mira - Jest w fatalnym stanie i przejście przez portal może mu zaszkodzić. Ja tu z nim zostanę i dojdziemy do was później.

- Nie możesz zostać, Mira. - powiedział Baron - Ty jesteś naszą liderką, Vestalianie posłuchają tylko twoich słów.

- Ja zostane. - zaproponowała Alice - Wy idźcie, ja zostanę ze Spectrą.

- Baron ma racje - potwierdził Ace - Mira, musisz iść z nami.

- Nie martw się, Alice da sobie radę. - pocieszył ją Dan.

- Dobrze... - zgodziła się Mira - Ale... ale jutro przyjdę zobaczyć, czy wszystko z nim dobrze.

- Oczywiście. - Alice się uśmiechnęła - Gdzie mam wziąć Spectrę?

- Wszystko jest gotowe. - powiedział Baron i przycisnął guzik na jakimś urządzeniu.

Po chwili, podjechał jakiś pojazd, było w nim dużo opatrunków.

- To na wszelki wypadek czeka od jakiegoś czasu. - wytłumaczył - Nie martwcie się, bandaże wymieniam co jakiś czas. Na autopilocie podjedzie do naszej bazy.

- Dobrze! - powiedział Dan - Skoro mamy już wszystko obganane, możemy się stąd wynosić. Drago, otwórz portal.

- Już się robi!

Drago utworzył portal i wszyscy przez niego przeszli. Mira stała jeszcze przez chwilę i patrzyła się na brata.

- Mira, idziesz? - spytał Dan, który miał przejść przez portal ostatni.

- Tak, tak.- powiedziała Mira i pobiegła za nim.

Gdy wszyscy znikneli, Alice weszła do pojazdu, który pojechał do bazy Ruchu Oporu. Gdy wjechali, od razu zobaczyła łóżko, widocznie przygotowane na takie okoliczności, bo z pojazdu wyszły ramiona, które złapały Spectrę i ułożyły go na nim.

- Świetnie. - powiedziała Alice - Tyle pracy mniej, Baron się wszystkim zajął.

Po kilku godzinach opieki, Spectra budzi się.

- Co... Co się dzieje? Gdzie my...

- Spokojnie. - zatrzymała go Alice, gdy ten próbował wstać - Jesteśmy w jednej z waszych baz, zemdlałeś podczas bitwy.

- A gdzie jest cała reszta? - Spectra zaczął obracać głową w lewo i w prawo.

- Przenieśli się. Młodzi Wojownicy powinni być teraz w Mieście Bakugan.

- Musimy się do nich dostać! - Wojownik Darkusa wstał nagle z łóżka - Zdobyłem ważne informacje, które pozwolą nam pokonać Kazurona raz na zawsze!

- Spectra, nie powinieneś się przemęczać. Może ci się pogorszyć, jeżeli przejdziesz przez portal.

- Nic mi się nie stanie! - krzyknął Spectra - Liczy się każda chwila, Alice! Musimy się pośpieszyć!

- Dobrze. - zgodziła się Alice, która nie chciała już kłócić się ze Spectrą - Hydranoid, utwórz portal.

- Dobrze, Alice.

Hydranoid skupił się i po chwili pojawił się przed nimi portal.

- Przejmujemy połączenie, panie.

- Świetnie...

Alice, Spectra i ich bakugany leciały przez portal do młodych wojowników. Nagle, coś przerwało połączenie i pojawili się zupełnie gdzieś indziej. Alice zaczęła rozglądać się dookoła, lecz było bardzo ciemno.

- Co to za miejsce?? Mieliśmy się pojawić gdzieś indziej.

- Nie tutaj ustawiałem miejsce! - zdenerwował się Hydranoid.

- Nie spodziewaliście się tego, co? - spytał Kazuron - Walczcie, jeżeli macie odwagę!

- Walczyć?? - zdziwiła sie Alice - A gdzie twój baku...

Dryzon stał za bakuganami wojowników i uderzył obu z zaskoczenia.

- Supermoc, aktywacja! Cyber SAREN! Udoskonalona wersja SARENA!! [Dodaje 5000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Dryzona] - Dryzon wyciągnął ręcę, podobnie jak w poprzedniej wersji SAREN i z każdej z nich zaczęły płynąć dwie wiązki energii, które zaczeły się obracać dookoła do siebie i uderzyły w Heliosa oraz Hydranoida.

- Poziom mocy Dryzona - 13000 punktów mocy, Heliosa Ciemności - 1500 punktów mocy, Ultra Hydranoida - 2500.

- Jak to możliwe?? - zdziwił się Hydranoid - On ma za dużo punktów mocy!

- A kto powiedział, że nie ćwiczyliśmy przed pojawieniem się was?? - spytał Kazuron - Supermoc, aktywacja! Dwukrotna Armata! [Dodaje 2000 punktów mocy Dryzonowi].

Bakugan Subterry zaczął uderzać z całej siły w przeciwników, którzy nawet nie zdążyli wstać. Jego ręcę zaczęły się świecić.

- Supermoc, aktywacja! Ściągnięcie Mocy! [Ultra Hydranoid pobiera połowe punktów mocy przeciwnika i łączy się z jego domeną]

Ultra Hydranoid szybko wstał, po czym połowa mocy Dryzona przepłynęła do niego. Ręce i nogi bakugana stały się kamienne.

- Teraz możemy użyć tego. Kamienny Grzmot [Zabiera 3000 punktów mocy przeciwnikowi].

Ręce Hydranoida urosły, stały się kamienne i zaczęły atakować przeciwnika.

- To nic. - z ciemności wyłonił się Albas - Supermoc, aktywacja! Spiralna Ciemnego Ognia [Dodaje 5000 punktów mocy Handerowi].

Hander wystrzelił kulę energii. Hydranoid próbował ją powstrzymać, lecz za wolno zareagował i został przewrócony.

- Mega Kwazar Mroku! [Zabiera 2000 punktów mocy przeciwnikowi] - Spectra włożył kartę do Gantleta i Helios zaczął bronić Hydranoida wystrzeliwując z ust spiralne fale energii.

- To ci nic nie da! Przeciwny Krąg! [Odwraca działanie supermocy przeciwnika].

Moc Kwazaru Heliosa odwróciła się w jego stronę, a gdy jego poziom mocy spadł do zera, bakugan przegrał.

- Punkty życia Spectry- 10%. Dryzon posiada 4500 punktów mocy, Ultra Hydranoid - 10000 punktów a Hander - 10000 punktów mocy.

- Pozwólcie, że zaatakuje! - powiedział sarkastycznie Kazuron - Supermoc Zniszczenia, aktywacja! Maksymalny Koniec! [Przywraca początkowy poziom mocy każdemu bakuganowi w drużynie Dryzona i zmniejsza poziom mocy każdego przeciwnika do 500 punktów mocy]

Moc Hydranoida drastycznie spadła. Przewrócił się i bezbronny czekał na ataki przeciwników

- Czas na MBUH! Supermoc, aktywacja! MBUH! [Dodaje 3000 punktów mocy Handerowi]

- MBUH ? - zdziwiła się Alice.

Ciało Handera zaczęło się nagle zmieniać. Bakugan z hydry Darkusa stał się bardziej lecącym pojazdem. Z przedniej części wysunęły się lufy, które zaczęły strzelać w Hydranoida.

- Ciemna Exedra! [Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 1500 punktów mocy Ultra Hydranoidowi] - krzyknęła Alice, nim jakikolwiek pocisk trafił w jej bakugana. Hander podczas lotu nagle zmienił się z powrotem w swoją pierwszą formę, więc przewrócił się i przegrał. W tym czasie, Hydranoid został zraniony jego pociskami i także przegrał.

- Punkty życia Alice - 60%, punkty życia Albasa - 50%.

Alice wyciągnęła z kieszeni kartę otwarcia.

- Karta Otwarcia! - wojowniczka wyrzuciła kartę na pole bitwy - Bakugan, bitwa! Bakugan, start! Walcz, Darkus Ultra Hydranoidzie!

- Do boju, Darkus Helios Ciemności!

- Darkus Hander was zniszczy.

- Supermoc, aktywacja! Strumień Chaosu! [Dodaje 2500 punktów mocy Ultra Hydranoidowi]

Z ust Hydranoida zaczęła wypływać ciemna energia w stronę Handera.

- Helios, nasza kolej! Supermoc, aktywacja!

Helios zaczął zbliżać się do Handera. Nagle odwrócił się i zaatakował Hydranoida.

- Złudzenie! [Przenosi 2000 punktów mocy z każdego przeciwnika do Heliosa Ciemności] - Alice zupełnie nie spodziewała się takiego obrotu wydarzeń.

Z ust Heliosa wypłyneła mroczna chmura, przez którą Hydranoid nie był w stanie nic zobaczyć. Po chwili, został uderzony przez kule energii Heliosa.

- Poziom mocy Hydranoida - 3000, Heliosa - 3500 a Handera - 5000 punktów mocy.

- Spectra! - Alice nie była w stanie uwierzyć w to co zobaczyła na własne oczy.

- Hander, ponownie użyj MBUHu! - karta supermocy spoczęła w Gantlecie wojownika.

Hander ponownie zmienił się w wielką maszynę walki.

- Cofniemy to! Ciemna Exedra!

- Odwrócenie Smoka! [Anuluje supermoc przeciwnika] - Helios zaatakował Hydranoida powstrzymując jego supermoc.

- Spectra, zwariowałeś !? - w oczach Alice pojawiły się łzy - Dlaczego nas atakujesz?

- Ponieważ teraz pomaga nam! Buahahaha! - szyderczo zaśmiał się Albas.

- Nie! Spectra, wytłumacz, że to nieprawda!

- Supermoc, aktywacja! Podmuch Dźwięku. [Zabiera przeciwnikowi 2000 punktów mocy] - Spectra bez odpowiedzi użył następnej supermocy. Helios otworzył usta, po czym wypłynęło z nich kilka fal dźwiękowych, które powaliły przeciwnika.

- Nie! Supermoc, aktywacja! Mega Cios [Przenosi 2500 punktów mocy z każdego przeciwnika do Ultra Hydranoida].

Hydranoid mimo, że leżał bezsilny na ziemi zdołał użyć resztek swojej mocy i pokonać Heliosa. Ta supermoc pozwoliła mu przenosić się w przestrzeni, pojawił się za bakuganem Spectry i go pokonał, po czym upadł na ziemię.

- Hydranoid ma 6500 punktów mocy, Helios - 2000 a Hander 6500 punktów mocy. Punkty życia Spectry - 0.

- Walka była wyrównana. - powiedział Albas do Alice, która patrzyła na leżącego na ziemi Hydranoida - Pora zakończyć to raz na zawsze! Supermoc, aktywacja! Wielki MBUH [Przenosi 5000 punktów mocy z przeciwnika do każdego bakugana w drużynie Handera].

Hander znowu zaczął się transformować. Po chwili wyglądał identycznie jak Ultra Hydranoid a dookoła niego krążyła energia żywego bakugana. Wyciągnął rękę i już chciał go pokonać. - Nie!! - krzyknęła Alice, lecz było już za późno. Z ręki Handera wyleciał silny pocisk, który trafił w przeciwnika.

- W bitwie pojawił się nowy obiekt.

- Co?? - zdziwił się Albas - Jaki nowy obiekt !? Przecież bitwa już skończona!!

Chmura pyłu rozwiała się i wojownicy zobaczyli wielką maszynę, Mechtogana który należał do Alice i Hydranoida. Ochronił swojego pana przed atakiem

- Kto śmiał wyzwać do walki moich mistrzów!? - przemówił - Jestem Kronax i pozbędę się was bez najmniejszego problemu!

- Znowu ty! Gdyby nie wasze oszustwa i te mechtogany już dawno byśmy zwyciężyli! Supermoc, aktywacja! Mroczny Wybuch!!

Hander wyciągnął rękę, lecz nie był w stanie zmniejszyć mocy Mechtogana. Był on dla niego zbyt potężny.

- Hahaha! - zaśmiał się Kronax - To coś chce pokonać prawdziwego wojownika??

Kronax wystrzelił niezbyt silny promień ze swojego czoła i to wystarczyło, by przeciwnik został pokonany.

- Punkty życia Handera - 0. Koniec bitwy. Zwycięża Alice!

- Świetnie! - warknął mechtogan - Jeszcze raz was zobaczę, a twój bakugan rozleci się na atomy!

- Nie pozwalaj sobie! - zdenerwował się Albas i próbował włączyć na komputerze jakieś urządzenia, które byłyby w stanie pokonać mechtogana. Żaden laser, rakieta ani nic innego nie wyrządziła najmniejszej szkody Kronaxowi.

- Hahaha! - ponownie zaśmiał się Kronax. Wyciągnął rękę w górę i używając silnego ataku zniszczył cały sufit a do pomieszczenia dotarło światło.

- Kronaxie, musimy iść do naszych przyjaciół.

- Nie tak szybko! - nagle pojawił się Sezar który pisząc coś na komputerze aktywował osłonę dookoła budynku, która nie pozwalała utworzyć portalu na zewnątrz.

- Przestańcie próbować osiągnąć czegoś, czego i tak nie osiągniecie! - Kronax bez większych przeszkód utworzył portal, który załamał osłonę i wywołał trzęsienie ziemi. Hydranoid, Alice i Kronax przeszli przez niego, nim wszystko się zawaliło.

- Miejmy nadzieję, że oni tam zostali. - powiedział po drodze Hydranoid.

Gdy dotarli do końca portalu, Kronaxa już nie było. Zobaczyli wojowników i ruch oporu a troche dalej vestalian budujących sobie domy.

- Alice, gdzie jest Spectra? - Mira od razu pobiegła do nowoprzybyłych.

- Mira, naprawdę mi przykro, ale nie mogłam nic zrobić. Musisz wiedzieć, że Spectra...

CDN

Misja Vestalia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki