FANDOM

Prawda sprzed lat

Gdy Krosan zginął, pojawił się jego Mistrz i przeniósł Legendarne Bakugany do swojego pałacu

Mistrz- Witajcie! Przytulny kącik, nie sądzicie!

Preyas- Przestań gadać od rzeczy i wreszcie walczmy!!

Mistrz- Hoho, śpieszno ci do porażki ? Skoro tak, to coś ci pokaże. Fala Zniszczenia!

Za Mistrzem pojawiła się wielka fala wody, która omineła go i uderzyła w Preyasa, który przegrał

Marucho- Nieprawdopodobne! To była supermoc Aquosa!

Mistrz- Nadal chcecie walczyć ?? Skoro przekonałem was, to może wysłuchacie tego, co mam do powiedzenia?

Wszyscy milczeli

Mistrz- Świetnie! Zacznijmy od tego, że nazywam się Zaxolir. Nic wam to może nie mówić, ale jestem Legendarnym Bakuganem domeny Kryształowej.

Marucho- Co !? Przecież były tylko Legendarne Bakugany domen Pyrusa, Aquosa, Subterry, Ventusa, Darkusa i Haosa.

Zaxolir- Tak wam się tylko zdawało. Dawno temu, gdy legendarna Wojna Domen się zakończyła, zostali wybrani Legendarni. W ich skład...

Dan- Jaka Wojna Domen !?

Zaxolir- Nie będę was zanudzał historią Wojny Domen! To była okrutna i bezsensowna wojna! Na czym ja to... ach tak! W skład legendarnych bakuganów wkroczyli: Apollonir, Exedra...

Marucho- Daruj sobie, znamy całą szóstkę.

Zaxolir- No nie dadzą mi zdania dokończyć. Dobrze znacie ich. Gdy Legendarni naprawiali szkody spowodowane Wojną Domen, połączyli swoje energie domen. Dzięki temu, powstałem ja. Apoll i reszta...

Julie- Jaki Apoll ??

Zaxolir- Oh... skrót od Apollonir. Byłem wtedy młody i lubiałem do wszystkich mówić przezwiskami. Frosch był Froo, Exedra - Exi, Lars cały czas była Lars, Oberon - Obi a Clayf... już nie pamiętam. Nieważne. Nie przywitali mnie oni ciepło. Od razu uznali mnie za bakugana Haosa który jakimś cudem złamał barierę i zasadę Legendarnych Bakuganów, więc chcieli mnie zniszczyć. Na szczęście, o sobie wiedziałem wystarczająco, by ich od tego zatrzymać. Skoro byłem jedynym Kryształowym bakuganem, chciałem otrzymać władzę Legendarnego Kryształowego Bakugana. Dyskutowali o tym... dyskutowali i dyskutowali... można było zwariować! Apoll z tym swoim "niedoświadczonym dzieciakiem". Pamiętam, że z chęcią bym ich wszystkich zniszczył, ale nie miałem wtedy jeszcze takiej siły. Rozważali to przez okrągłe 3... albo 4 lata. Wreszcie pozwolili mi pełnić funkcje tego no... Tymczasowego Młodego Legendarnego Bakugana. A to tylko dlatego, że przez te kilka lat nie udało im się znaleźć żadnego innego Kryształowego Bakugana !!! Spokojnie... Spokojnie... Dobrze. Skoro byłem jedynym Kryształowym Bakuganem w całym wszechświecie, chciałem użyć swojej mocy do przywołania zupełnie innych bakuganów domeny Kryształowej. Nie zgodzili się na to, ponieważ, jak oni to mówią, 'moja moc jest bardzo zagadkowa'. Ehh... To wtedy zrozumiałem prawdę, że to oni się mnie bali! Byłem tak potężny, że chcieli mnie stłumić, bo bali się, że wszystkich zniszcze. Dlatego nie dali mi przywołać więcej Kryształowych Bakuganów...

Zaxolir zatrzymał się na tym

Zaxolir- Już, już... za dużo emocji i od razu głowa mi pęka. Tylko sobie przypomnę co było dalej... poczekajcie... O... już mam. Gdy dowiedziałem się wszystkiego, przywołałem 20 Kryształowych Bakuganów. Na tyle starczyło mi siły w tak krótkim przedziale czasu. Zrobiłem lidera moich bakuganów - Zumtora. Był jak generał w waszym świecie. Uwielbiałem go ! Był dla mnie najlepszym przyjacielem. Byli też Maxter, dziwna jaszczurka z wielkim rogiem na głowie i Zgareno, smok. Może nie zauważyliście, Krosan był zmutowaną wersją właśnie tych dwóch bakuganów. Zumtor też był niczego sobie wielkim i potężnym kryształowym bakuganem, lecz to co udało mi się z niego odzyskać, to tylko szkielet. A wy go jeszcze dobiliście. Cieszcie się, że będzie żył, czego nie można powiedzieć o Krosanie. Pamiętam jeszcze Krostofa, Sernakora, Wernę, Nagę...

Drago- Werna!

Zaxolir- Co, znasz ją ? Tylko ona, Naga i Gigront uciekli, gdy reszta zginęła. Zgineli, bo Legendarni dowiedzieli się o tym, że przywołałem kilka Kryształowych Bakuganów i mnie zaatakowali! Jak oni mogli... khy... przepraszam. Przejmywałem początkowo ataki, ale skumulowali swoją moc i zaatakowali z całych sił. Przejął atak Zumtor... biedaczek nic więcej nie zobaczył, póki go nie ożywiłem. A i tak moja moc nie jest tak wielka, żeby cokolwiek pamiętali. Pokonali nas i zostali tylko Werna, Naga... a! To już wam mówiłem... Sądzili, że mnie zniszczyli... Ale z nich głupcy. Myśleli że ich moc miała ze mną jakiekolwiek szanse. Nic dziwnego, że puszyli się potem. Bo w szóstkę mnie pokonali... wciąż się z tego śmieje. Straciłem kontakt z rzeczywistością jakieś 20 lat temu... Widziałem Nagę, mojego potężnego Nagę i ciebie, Dragonoidzie. Nawet się odrobinę zaprzyjaźniliście, lecz nie! Musieliście zabić moich Nagę i Wernę.

Dan- Wcale nie wiesz o co poszło!

Runo- Właśnie! To Naga nas zaatakował!

Zaxolir- A wszystkie historie, jeśli jest chociaż jedna mówią, że ja z armią zaatakowałem bazę Legendarnych Bakuganów. Nie... nie wciśniecie mi żadnego kłamstwa! Chciałem przywołać Krosana, by zdobył dla mnie wszystkie Legendarne Bakugany jako łupy. Lecz oni już nie żyli... pozbyliście się ich, dobra robota! Chciałem was wszystkich przejąć i zaproponować warunki ugody. Krosan miał być siódmym Legendarnym Bakuganem. Lecz wy go zabiliście!! I ciężko poharataliście mi Zumtora. Tego wam nie daruje! Ja was..

Marucho- Więc czemu zablokowałeś dostęp do swego pałacu ?

Zaxolir- Co !?

Marucho- Gdybyś spokojnie dał nam wejść do twojego pałacu, mógłbyś z nami porozmawiać na ten temat. Sądzę, że moglibyśmy się jakoś dogadać.

Zaxolir- Nie pomyślałem o tym. Ale na to już za późno. Nie daruje zranienia Zumtora! Wybierzcie najsilniejszego swojego wojownika, chce z nim walczyć.

Marucho- Walczyć !? Słuchaj, moglibyśmy to rozwiązać po dobroci.

Zaxolir- Teraz uświadomiłem sobie, że to i tak nie miałoby żadnego sensu. Gdy ja zginę, a stanie się to gdy powołam nowego legendarnego bakugana domeny Kryształowej lub zabraknie mi czasu, wy na pewno zniszczycie Kryształowego. Nie pozwolę wam na to, to jest wasz koniec! Kto będzie ze mną walczył !? Jeśli wy wygracie, odejdę i zginę bez nowego Kryształowego Legendarnego Bakugana. Jeśli ja, wy zginiecie a władcą wszechświata zostanie Zumtor!

Dan- No to chyba czas na nas, Drago. Kto jest za tym, żebym to ja walczył ?

Wszyscy się zgłosili

Zaxolir- Świetnie! Czas na ostateczną konfrontacje!

cdn.

Rozpoczęcie Bitwy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki