FANDOM

Mateusz Tereru to wojownik Subterry i znajomy Mei z podstawówki.

Informacje Edytuj

Charakter Edytuj

Typ osobowości niezwykle dynamicznej, pobudliwy, bardzo szybko reagujący. Cechuje go duża ruchliwość i ciekawość. Otwarty na świat, chętnie miesza się do cudzych spraw, nie przez niezdrową ciekawość, ale by pomóc innym. Na co dzień prezentuje pewność siebie oraz jakąś wyjątkową tajemniczość. Bardzo silny charakter, często graniczy z uporem. Porażki wywołują w nim niekłamany gniew. Ma intuicję graniczącą z „widzeniem”, gdyż obraz tego, co powinien zrobić, staje mu przed oczami niczym fotografia, pozwalając działać precyzyjnie i skutecznie. Gdy ma komuś coś do powiedzenia, wali prosto z mostu czym rozmówcy są nieraz zaskoczeni. Jest bardzo wrażliwy, broni niesłusznie atakowanych. 

Wygląd Edytuj

Jest wysokim bladym blondynem o niebieskich oczach.

Anime Edytuj

Pojawia się w serii Bakugan: Sekrety Ninja.

Umiejętności Edytuj

Gra w Bakugan Edytuj

Przez swój charkater często działa pochopnie, co sprawia że jego ruchy są trudne do przewidzenia, lecz często totalnie bez sensu. Nie lubi sobie łamać głowy strategiami, ma szeroką wiedzę na temat bakuganów i potrafi wykorzystać ich słabości. Zanim dojdzie do tego, że ktoś zastawił na niego pułapkę, często jest już za późno. Pomimo wszystko, Mateusz ma zdolność wyprowadzania swojego bakugana z opresji.

Moc Ziemi Edytuj

Świetnie kontroluje ziemię i potrafi ją świetnie wykorzystać. Umie z nią zrobić prawie wszystko - od rzucania głazami do zmiany kształtu podłoża. Nie zawsze jednak udaje mu się zrobić to tak, jak by chciał.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki