Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Mateusz Sharp

2286stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mateusz Sharp(jap. 馬祖 シャ'ープ, Matsu Shapu) to utalentowany wojownik domeny Magnalia. Protagonista kilku serii i bohater drugoplanowy w kilku innych.

Informacje Edytuj

Mati jest mieszańcem ras, jest pół-człowiekiem, pół-Saiyaninem. Wydaje się być ponury i pusty, jednak w rzeczywistości jest miły i sympatyczny. Czasami źle wyrazi to, co ma na myśli, przez co ludzie postrzegają go inaczej. Jest dobrze zbudowany, ma 196 cm wzrostu i wyraźną muskulaturę, co czasami widać, po prostu jest silny. Innymi cechami Mateusza są także uprzejmość, spryt, inteligencja (czego czasami nie widać) i zazwyczaj dobry humor, a do jego mocnych stron fizycznych należą również szybkość, refleks, zręczność i równowaga. Jak było wcześniej wspominane, źle wyraża to, co ma na myśli, gdyż czasami używa nie tych słów, które powinien. Urodził się 29 października w jednym z bydgoskich szpitali. Grę w Bakugan rozpoczął, gdy karty do gry spadły na Ziemię. Miał wtedy 10 lat. Gdy przyszedł czas rozstania z bakuganami (zwycięstwo Młodych Wojowników z Nagą), znalazł inne zajęcie, którym była piłka nożna (patrz Hobby). Jednak pewnego dnia, gdy wracał z treningu, wpadł w portal, który przeniósł go do Nowej Vestroi. W jednej z jaskiń w rozległym łańcuchu górskim znalazł swojego strażniczego bakugana - Archana, z którym jest do dziś. Wydarzenie miało miejsce, gdy Mati miał 11 lat. Napotkał Młodych Wojowników, a chłopak za zgodą Drago mógł w drogę powrotną zabrać swojego bakugana na Ziemię. Rok później powstała BakuPrzestrzeń, do której Mateusz i Archan zaczeli chodzić, by rozgrywać bitwy z innymi graczami. Tam też poznał przyjaciół z BakuGalaxy. Dziś, po wielu ciekawych przygodach Mateusz w wieku 17-18 lat jest jednym z najlepszych graczy, i strzeże domeny Magnalii.

Wygląd Edytuj

  • #1 - Mateusz ma podobny wygląd do Joe Brown'a z Bakugan: Młodzi Wojownicy, ma nadal fioletowe oczy, lecz kolor włosów zmienił się na ciemno brązowy. Ubiera pomarańczowy bezrękawnik a na to białą koszulę, nosi dżinsy i dalej białe buty.
  • #2 - Mati wygląda niemal identycznie jak jego ojciec, Jude Sharp. Jego włosy były ciemno-brązowymi dredami z wielkim "kucykiem", oczy dalej pozostawały fioletowe, lecz zazwyczaj nie były widoczne ze względu na ubrane gogle. Nosi fioletowe sportowe dresy i fioletową bluzę dresową, niebieskie buty lub strój piłkarski, do którego dobiera fioletową "pelerynę".
  • #3 - Po roku nieobecności Mateusz wrócił jako wojownik ninja, podobny do Itachiego Uchichy z Naruto. Nadal ma ten sam kolor włosów, lecz oczy przybrały barwę czerwoną. To wynik spotkania źródła mocy Eve. Ubiera się niczym rasowy Ninja.
  • #4 - Znowu kontakt z mocami, jednak nieznanymi. Mateusz zmienił swój styl ubierania się na bardziej "luzacki". Włosy bez zmian, jednak oczy z czerwonych zmieniły się w zielone.
  • #5 - Odkrywając swoje prawdziwe możliwości, zmienił się wygląd Mateusza, ponieważ jego poprzednie wyglądy to "ludzka transformacja". Jest bardzo muskularnym chłopakiem o czarnych włosach (w SSJ złotych) i dosyć groźnym spojrzeniu. Ubiera bordowo-szary strój i czarne wojownicze rękawice, do tego białe buty.

Hobby Edytuj

Mateusz jest fanem piłki nożnej, kibicuje FC Barcelonie, na której meczach był już niejednokrotnie (również w finale LM w 2011 roku), a także czasami gra z przyjaciółmi na boisku. Jego ulubionymi numerami na koszulce są "7" i "10". Jego ulubionymi zawodnikami są Leo Messi i Iker Casillas. Interesuje się też budownictwem, głównie architekturą. Bakugany to jednak jest jego hobby #1.

Bakugany, sprzęty itd. Edytuj

  • Archan 15px - strażniczy bakugan Matiego;
  • Magma Archanix 15px - Absolutny Mechtogan, stałe połączenie Archanixa i Archanixa Tytana, posiada piętnastokrotność mocy Archana;
  • Serpencannon Cooper.png - Zestaw bojowy, kompabitylny jedynie z pierwszymi wariacjami Archana, moc: 1/15 G bakugana;
  • Bazukator Silver.png  - BakuNano, kompabitylne jedynie z ostatnimi wariacjami Archana, moc: 1/20 G bakugana;
  • Defendtrix AT-1 Silver.png  - BakuZbroja bojowa, kompabitylna z każdą wariacją Archana poza Maksymalnym i Mistycznym Archanem, posiada 1/4 G Archana;
  • AirKor MK 2 Gold.png  - Zestaw bojowy, tylko Maksymalny Archan, 1500 G

Relacje Edytuj

Przyjaźń z Adrianem Shane Edytuj

Przyjaźń z Dorianem RuekaiEdytuj

Przyjaźń z Inuictusem Rexem Edytuj

Przyjaźń z Mei TanakiEdytuj

Przyjaźń z Peterem Evansem Edytuj

Przyjaźń z Luke Blaze'mEdytuj

Przyjaźń z Yukari Hoshiya Edytuj

Umiejętności Edytuj

Mateusz władał Czerwonym Arktycznym Smokiem, który łącząc się z Mateuszem pokrywał swoją głową i szyją prawą rękę i dodawał mu skrzydła. Mati w takim stanie kontrolował lód a także umiał latać. Bez połączenia się ze smokiem nie może władać lodem.  Jednak smok ten znikł, gdy minęło 6 miesięcy, bo tyle trwa jego życie.

Jego naturalnymi umiejętnościami są jednak cechy po ojcu, który jest Saiyaninem z amerykańskim obywatelstwem. Swoje umiejętności, czyli m.in. transformacja w SSJ, nadludzka siła, nadzwyczajna prędkość czy też samodzielne latanie odziedziczył po nim, jednak nie opanował co niektórych do perfekcji, ze względu, że dopiero niedawno się o nich dowiedział. Jednak już teraz jego zdolności wzrosły niemal 10-krotnie, a to nie koniec jego możliwości...

Ciekawostki Edytuj

  • Na pierwsze śniadanko wcina bułki z masłem orzechowym;
  • Brzydzi się Czarniną (taka czarna zupa z krwi kaczki jakby był ktoś niekumaty xD);
  • Robienie mrożonek to jego specjalność (Chodzi o zamrażanie innych xD);
  • W niektórych odcinkach, przez pewien błąd Mati ma włosy tego samego koloru co Joe Brown;
  • W seriach z piłką nosi gogle chroniące oczy. Rzadko się zdarza że ich nie ma;
  • Mati to były mistrz Trollingu na BakuFanonie;
  • Jeżeli usłyszy hymn ZSRR/Rosji i/lub Niemiec, zaczyna wszystko na wokoło rozwalać;
  • Jego sprzętem do walki jest BakuColar II;
  • Umie po mistrzowsku używać broni dystansowej. (Pistolety, karabiny, kusze, łuki itd xd);
  • Zna 5 języków, 2 odmiany i kilka dialektów (oraz gwarę śląską), czyli: Polski (ojczysty), Angielski (Odmianę brytyjską i amerykańską), Niemiecki, Hiszpański oraz Japoński. Do znanych przez Mateusza dialektów należą m. in. dialekt (język) kataloński (taaa, ktoś powie że trochę przesadziłem, ale ja myślę, że jest gut).

Cytaty Edytuj

Aye
―zaraziłem się od Zapałki :D
Moje odkrycie weszło w życie :D
xD?!
ㄴㅇㄴ
―Koreański xD
효 ㅂ로 포 퓨 호 롱
―Numer Cztery długie Pew do efektu f
멈 층 솥 돔 종
―Przestań kopuła dzwon warstwy czajnik (wtf)

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki