FANDOM

Maquados - jest księciem vestalian. Przybył wraz z małą armią na podbój niemal pustej planety. W czasie kiedy mieszkańcy byli poza "domem", on postanowił skorzystać ze sposobu przodków. Wbudował do miast kontrolery, dzięki którym bakugany muszą przebywać w formie kulistej.

Wygląd Edytuj

Maquados ma biały strój, który przykrywa krwistoczerwona peleryna. Jego ubiór zdobią złote elementy. Ma złote oczy, a jego włosy mają kolor bliski białego. Czasami zapuszcza wąsy, jednakże trudno zobaczyć go w nich podczas walki. Głównym powodem jest to, że zawsze przed walką je zgala.

Informacje Edytuj

Jest specyficznym młodzieńcem. Rządzi koloniami twardą ręką i pomimo młodego wieku, nikt nie odważa się mu przeciwstawić. Koordynuje prace nad udoskonaleniem mechanicznych bakuganów. Jego bliski współpracownik Jet Razor zbudował dla niego potężnego mechanicznego bakugana, którego kod bazuje na kodzie Dryoid'a.

Chodzą plotki, że jest świetnym wojownikiem bakugan, jednakże nie walczy z byle kim. Ma wysokie mniemanie o sobie.

Pomimo tego wszystkiego, boi się swojego ojca jeszcze bardziej, niż jakikolwiek vestalianin boi się jego. Bez dyskusji wykonuje jego polecenia i zawsze schodzi mu z drogi.

Ciekawostki Edytuj

  • W wieku 5 lat miał bliźniaka, ale rok później był starszy od brata o 12 lat;
  • nikt nie wie jakim cudem powyższa ciekawostka jest możliwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki