FANDOM

Magnum Helios jest strażniczym Bakuganem Merika Phantoma. Stanowi alternatywną formę Heliosa powstałą po potraktowaniu Viper Heliosa bądź Nieskończonego Heliosa kartą Chaos X.

Wzrost mocy jest na tyle duży, że prawdopodobnie Helios wielokrotnie ewoluował ze względu na wpływ tej karty. Być może przeszedł również zaawansowaną ewolucję.

Informacje Edytuj

Magnum Helios jest jasnym smokiem, stojącym po stronie zła. Utracił jednak, charakterystyczne dla innych ewolucji tego bakugana, zatrute kolce na całym swoim ciele. Posiada mniejsze, choć również spore i majestatyczne skrzydła, które pozwalają mu latać i omijać nawet najpotężniejsze ataki.

Kolory Magnum Heliosa pozostają kontrowersją, gdyż nie są czysto przypominające tych, które zwykle mają Bakugany należące do domeny Pyrusa. Jego ciało jest jasnoszare, miejscami krwistoczerwone.

Supermoce Magnum Heliosa Edytuj

  • Kwazar Lawy: dodaje 3 000 punktów mocy do Magnum Heliosa
  • Maksymalny Kwazar: dodaje 4 000 punktów mocy do Magnum Heliosa.
  • Wulkaniczny Strumień: zabiera przeciwnikowi 4 000 punktów mocy.
  • Barbarzyński Bunt: zabiera przeciwnikowi 5 000 punktów mocy.
  • Rdzeń Wybuchu: anuluje supermoce przeciwnika.
  • Zbroja Węża: zabiera 4 000 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 2 000 punktów Magnum Heliosowi.
  • Wulkaniczny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 200 punktów mocy i dodaje 4 000 punktów Magnum Heliosowi.
  • Miecz Zniszczenia: odwraca moc Magnum Heliosa i jego przeciwnika.
  • Przeładowanie: Wyrównuje poziom mocy Magnum Heliosa z poziomem mocy przeciwnika.
  • Ultimate Ability Szkarłatny Feniks: Zabiera przeciwnikowi Bakugany o poziomie mocy niższym niż 10 000 punktów.

Zakazane Karty Supermocy Edytuj

  • Wulkaniczny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby, Magnum Helios zyskuje 7 000 punktów mocy.

Synteza Supermocy Edytuj

  • Alfa: Dodaje 2 000 punktów mocy do Magnum Heliosa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki