Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Magnet Tigrerra

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Magnet Tigrerra jest ewolucją SzabloTigrerry.

Informacje Edytuj

SzabloTigrerra ewoluowała w Magnet Tigrerrę, w 1 odcinku Mocy Vestalii, gdy otrzymała energię domeny Haosa od Zephar Dragonoida. W 2 odcinku, razem z Zephar Dragonoidem, Ingram Wiatru, ToporoGoremem, Wave Preyasem i Ultra Hydranoidem walczyła przeciwko mechanicznym bakuganom, Subterra Dryzonem, Ventus Alazurem i Pyrus Farbasosem.

W 3 odcinku, zostali uwięzieni przez Kazurona. Próbowano zmienić ich w mechaniczne bakugany. Nie udało im sie to, a oni zdołali uciec.

W 4 odcinku, walczyła z resztą wojowników pod pałacem Kazurona podczas, gdy Wave Preyas i Leśny Wilda atakowali więzienie Kazurona.

W 6 odcinku, walczyła przeciwko 100 Satzaronom, lecz niestety przegrała. Później, dopingowała Zephar Dragonoidowi w walce przeciwko Handerowi, która trwała 6 i 7 odcinek.

W 10 odcinku, walczyła z jednym wojownikiem z Ruchu Oporu, przeciwko jednemu mechanicznemu bakuganowi. Walka ostatecznie okazuje się porażką wojowników, gdy wszystkie bakugany Ruchu Oporu zostają odebrane przez Vestalian.

W 11 odcinku, pomógła Zephar Dragonoidowi w walce z Makro Heliosem.

Supermoce Magnet Tigrerry Edytuj

  • Obrońca Haosu: Odbija supermoc przeciwnika.
  • Moc Zniszczenia: Dodaje 2000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Magnet Tigrerry.
  • Światło Haosu: Dodaje 2000 punktów mocy Magnet Tigrerrze.
  • Świetlista Obrona: Odbija supermoc przeciwnika.
  • Lars-Potęga: Przenosi 2000 punktów mocy z przeciwnika do każdego bakugana po stronie Magnet Tigrerry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki