FANDOM

Magna Leonidas jest bakuganem piętnastoletnego Adriana Shane'a w serii Bakugan: Powrót Marduka. Posiada Mechtogana o nazwie Iron Fist i Mechtogana Tytana o nazwie Iron Tytan. Posiada także Leonidasa Destroyer.

Informacje Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Magna Leonidasa w 1 odcinku Powrotu Marduka

Supermoce Magna Leonidasa Edytuj

  • Rewolucja Magmy: Dodaje 500 punktów mocy Magna Leonidasowi.
  • Tarcza Smoka: Odbija supermoc przeciwnika z podwojoną siłą.
  • Stalowy Ogon: Niszczy karte otwarcia przeciwnika.
  • Turbo Smok: Zwiększa szybkość Magna Leonidasa.
  • Rdzeń Zagłady: Dodaje 700 punktów mocy Magna Leonidasowi, zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi i zwiększa szybkość Magna Leonidasa.
  • Rdzeń Magmy: Dodaje 700 punktów mocy Magna Leonidasowi, zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi i zwiększa szybkość i wytrzymałość wszystkich bakuganów po stronie Magna Leonidasa.
  • Pomoc Smoka: Dodaje 300 punktów mocy wszystkim bakuganom po stronie Magna Leonidasa i przywraca jednego przegranego bakugana z drużyna Magna Leonidasa.
  • Super Magma: Dodaje 900 punktów mocy Magna Leonidasowi.

Syntezy Supermocy Edytuj

  • Smok Magmy: Przenosi 800 punktów mocy z przeciwnika do Magna Leonidasa i absorbuje supermoce przeciwnika.
  • Atak Domen: Dodaje poziom mocy przeciwnika oraz bonus z nieużytej karty otwarcia przeciwnika i zabiera 800 punktów mocy przeciwnikowi.

Ultimate Ability Edytuj

  • Furia Super Smoka: Pokonuje przeciwnika.

Ciekawostki Edytuj

  • Supermoc Rewolucja Magmy przypomina Ultimate Ability Tytanium Dragonoida Wonder Superior.
  • Po użyciu supermocy Smok Magmy kryształ magmy który znajduje sie na zbroi zaczyna świecić.
  • Jest jedynym bakuganem, oprócz Perfekcyjnego Dragonoida, który ma 2 rdzenie. Magna Leonidas posiada Rdzeń Zagłady i Rdzeń Magmy (poprzez trening w wulkanie).
  • Po ewolucji stał się o wiele silniejszy, gdyż przed ewolucją najmocniesza jego supermoc nie robiła wrażenia na Fusion Dragonoidzie, a po ewolucji pokonał go prawdopodobnie najsłabszą supermocą.