Lunarion jest mimo pozorów potężnym bakuganem. Posiada go każdy Nighterus, ale nie Rex, ponieważ w walce z Apocalipsusem został zesłany do czarnej dziury, gdzie ukrywa się przed Oroshu i jego bandą.

Lunarion jest jednym z twórców Absolutnych Domen i jest w stanie pokonać ich strażników.

Był on kiedyś człowiekiem i to on stworzył jako pierwszy Oko Feniksa, jednak by ratować świat, oddał oko przyjacielowi, któremu ufał - Elrathowi, a sam stał się bakuganem. Wiele rzeczy, które dokonał zostały zapomniane lub przypisane Elrathowi, ale mimo to stale dominują u niego pozytywne uczucia. Jest niezwykłym optymistą. Często wspomina czasy człowieczeństwa, za którymi tęskni.

Jest on niezwykle opanowany. Można by rzec, że jest urodzonym stoikiem. W walce jest dla przeciwników bezlitosny i nieczęsto wracają oni po rewanż.

Moce Edytuj

Lunarion jako jedyny bakugan posiada Spotkaniowe Punkty Armagedonu. Potrafi on przezwyciężać wszelkie blokady. Przy użyciu "Holy Raze" zamiast zwykłego efektu Lunarion może przejąć ciało, a stare przenosi do wymiaru kieszonkowego. Oddać ciało może kiedy chce, tymczasem duch przeciwnika jest w lochach wymiaru kieszonkowego.

Początkowy poziom mocy jest zależny od wielu czynników. Oblicza się go z następujących wzorów i załączonych dziedzin:

X - łączny poziom mocy wszystkich bakuganów na polu

Y - Używana liczba ciał przez Lunariona

Z - Liczba bakuganów na polu

U - Liczba bakuganów z mocą Abolutnej domeny

D: X, Y, Z, U ≠ 0

D: Y < 2

D: U = 0 => U = 1

(X •Y / Z)U/Y

Wymiennie można używać 50 000 punktów mocy, 500 jednostek lub 20 000U, jednak te poziomy mocy są używane tylko gdy wynik ze wzoru jest mniejszy, niż któraś ze stałych.

Wygląd Edytuj

Lunarion ma dwa ciała w jednym czasie, które może chować w swoim prywatnym wymiarze kieszonkowym.

Jedno ciało to złoty rycerz z niebieskim piuropuszem i niebieską peleryną oraz ze srebrnym lśniącym mieczem.

Druga forma to złoty smok.

Czasem można zauważyć obie formy obok, gdyż Lunarion jest w stanie kontrolować kilka ciał na raz.

Super moce Edytuj

Super moce Złotego Smoka Edytuj

Tych super mocy Lunarion może używać dowolną ilość razy

  • Gwiezdny mściciel: Lunarion wzywa siły wszechświata i używa ich do ataku. Podczas ataku traci 1 Spotkaniowy Punkt Armagedonu: Dodaje Lunarionowi X/Z G, lub jednostek H lub U.
  • Gniewny smok: Lunarion staje się nietykalny i przenosi z przeciwników X/2Z G, lub jednostek H lub U. Blokowanie tej super mocy kończy się spadkiem licznika przeciwnika do 0.
  • Nieczuły smok: Ataki nie powodują ran u Lunariona. Zostają przywrócone podstawowe poziomy mocy.

Super moce Złotego Rycerza Edytuj

  • Mistrz Złotego Ostrza: Lunarion staje się szybki jak światło, a co za prędkością idzie, silny. Dodaje sobie podstawowy poziom mocy, przeciwników sprowadza do X - 100 punktów mocy, H, U, gdzie X to końcowy poziom Lunariona.
  • Świetlista tarcza: Anuluje aktywne super moce (itp.), podwaja G, H, U Lunariona.
  • Nietykalność: Lunarion staje się dematerialny i nie działają na niego super moce przeciwników.
  • Holy Raze: Dodaje Lunarionowi tyle G, H, U ile mają wszyscy łącznie, zablokowanie tej sm kończy się spadkiem punktów przeciwników do 0.
  • Świetlisty Kat: Jeśli ma więcej punktów niż przeciwnik to pokonuje go jednym ciosem. Jeśli mniej, zrównuje poziom Lunariona z poziomem przeciwnika.
  • Tarcza Sprawiedliwego Rycerza: Anuluje aktywne super moce (itp) przeciwników.
  • Przekręt: Zamienia poziomy mocy.

Absolutne Super Moce Edytuj

  • Niepowstrzymana Szarża Mściciela: Podwaja poziom mocy Lunariona co użycie sm (itp) przez kogokolwiek. Anulowanie tej sm nie zmniejsza poziomu Lunarion.
  • Mściciel: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0, zabraną moc przenosi do Lunariona. Anulowanie nie zmienia poziomów mocy.
  • Furia Feniksa: Działanie zostanie odkryte w BOM-ie.

Moce Armagedonu Edytuj

Lunarion jako dawny człowiek zachował spotkaniowe 10 punktów armagedonu.

W trybie (ludzie mają formę, bakusie tryb) Armagedonu ma 25 000U

Spotkaniowe Edytuj

  • Holy Raze: Odejmuje przeciwnikowi połowę U Lunariona.
  • Świetlisty Smoczy Miecz: Podwaja siłę uderzenia Lunariona.
  • Sacred Heal: Leczy Lunariona do pełna, następnym razem do 90%, następnie 80% itd.
  • Infinity Rage: Lunarion czerpie moc z (wycięte na potrzeby zrobienia tajemnicy w BOM-ie) i podwaja zarówno spotkaniowe U, jak i zwykłe.
  • Święty Złodziej: Przenosi do Lunariona po 3U spotkaniowych z tych przeciwników, którzy mają dwa razy mniej spotkaniowych U niż Lunarion, lub mają 4 lub mniej.

Zwykłe Edytuj

  • Smoczy Jeździec: Odejmuje przeciwnikowi 5 000U.
  • Nieustraszony Smok: Tworzy tarczę, która absorbuje do 5 000U, jeśli mocy skumuluje się więcej, pęka, jednak zasborbowana moc przepada.

Specjalne zdolności Edytuj

  • Jest odporny na działanie mocy blokujących jego moc, ruchy itp.
  • Jego jeden cios zadaje 10 000 punktów mocy/Wszystkie H/1000U.
  • W wymiarze kieszonkowym błskawicznie się regeneruje.
  • Jeśli chce, może zwiększyć sobie poziom G/H/U w zamian za zabranie jednej supermocy na czas walki.
  • Jeśli zapłaci 5000 punktów mocy/100 jednostek/1000U to nie traci więcej punktów i nie czuje bólu, aż do użycia przez niego jakiejś mocy, aktywować może tylko, jeśli zmierza w jego stronę moc wynosząca co najmniej 100 000 punktów mocy/1H/10 000U.

Ciekawostki Edytuj

  • Był kiedyś człowiekiem.
  • Trudno go wyprowadzić z równowagi.
  • Czasem pożycza ciała sojuszników.
  • Jako jednyny potrafi zwiększać swoje punkty Armagedonu nie używając specjalnych zdolności.
  • Jest jednym z twórców Absolutnych Domen.
  • Został zesłany do Czarnej Dziury przez Apocalipsusa, gdy ten nie mógł go pokonać.
  • To on stworzył pierwsze Oko Feniksa, które przekazał Elrathowi. Stworzenie tego oka przypisało się Elrathowi.
  • Ma wymiar kieszonkowy, który jest duży jak przeciętne miasto.
  • W jego wymiarze kieszonkowym mieszkają chochliki.
  • Jest przepełniony dobrymi uczuciami.

Więcej z Fandomu