FANDOM

Lilianna – bakugan-jednorożec domeny Darkusa; strażniczy bakugan Lena Laure. Ewoluuje w Czarną Liliannę.

Informacje Edytuj

Pomimo niepozornego wyglądu, Lilianna charakteryzuje się największą siłą i wytrzymałością wśród wszystkich bakuganów serii Powrót Legendarnych Wojowników. Jest miła i wierna swemu panu. Nie lubi walczyć, jednakże podczas walki daje z siebie wszystko.

Wygląd Edytuj

Lilianna przypomina jednorożca o brązowych oczach. Ma fioletową sierść z jaśniejszymi elementami na grzbiecie, białymi przy pysku i kopytach, a także długie, czarne "włosy". Posiada także różowy róg, granatowe "kule" na uszach i metalowe uzbrojenie na grzbiecie.

Anime Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Liliannę wraz z Lenem w 2 odcinku Powrótu Legendarnych Wojowników pt. Wschodnie Góry.

Supermoce Lilianny Edytuj

  • Róg Woźnicy: Przenosi z przeciwnika do Lilianny 400 punktów mocy.
  • Roszpunka Darkusa: Dodaje Liliannie 500 punktów mocy.
  • Pełnia Księżyca: Blokuje supermoce przeciwnika i odejmuje mu 300 punktów mocy.
  • Noc: Odwraca efekt karty supermocy i/lub otwarcia przeciwnika przeciw niemu.
  • Migdałowe Pierścienie: Anuluje kartę otwarcia i dodaje Liliannie 500 punktów mocy.
  • Wybuch Mocy: Blokuje supermoce przeciwnika i odejmuje mu 100 punktów mocy.
  • Metalowe Skrzydła: Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje Liliannie 100 punktów mocy.
  • Cień: Lilianna przybiera postać dowolnego bakugana, umożliwia używanie jego supermocy i odejmuje przeciwnikowi 200 punktów mocy.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Determinacja Ciemności: Dodaje Liliannie 400 punktów mocy.
  • Spadająca Gwiazda: Przenosi z przeciwnika do Lilianny 350 punktów mocy.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki