FANDOM

Lightnoid – pierwsza wariacja Lightnoida; bakugan Petera Evansa w serii Bakugan: Dziesięć Przedmiotów Zniszczenia.

Ewoluuje w Delta Lightnoida.

Informacje Edytuj

Lightnoid pragnie stać się przywódcą wszystkich Bakuganów. Jest silnym i sprytnym bakuganem, lecz niezbyt szybkim, przez co nie ma szans z takimi bakuganami, jak Tara.

Wygląd Edytuj

Wygląd Lightnoida przypomina fanart Leonidasa autorstwa Pyrus-Leonidasa z deviantART. Lightnoid, względem pierwowzoru, charakteryzuje się białym zabarwieniem ciała i brązowymi skrzydłami.

Historia Edytuj

Lightnoid urodził się jako młodszy brat Viper Heliosa zwany Zerinem. Bakugan był często poniżany przez pozostałe bakugany, w tym swojego brata, więc użył swojej mocy, by przenieść się na Vestalię. Przed ucieczką na planetę rządzoną przez króla Zenohelda spotkał Nagę, z którym się zaprzyjaźnił. Gdy ujrzał podział rdzenia na dwa odrębne byty, postanowił, że misję połączenia ich w całość przekaże jednemu z bardziej szanowanych bakuganów - Dragonoidowi.

Na Vestalii namówił władcę planety do napadu na Vestroię, zaślepiony chęcią zemsty na pobratymcach. W czasie akcji Nowej Vestroi był wykorzystywany jako królik doświadczalny - testował mechaniczne części, które z czasem zostały umieszczone w ciele jego starszego brata.

Niezadowolony z tego stanu rzeczy uciekł z laboratorium, niszcząc celę energią ewolucji w Nieskończonego Heliosa. Błąkając się po kosmosie spotkał Desina, wykończonego walką z Nagą. Ten, widząc niezadowolenie bakugana swoją sytuacją życiową, wymazał z pamięci bakuganów jego sylwetkę, a bakugana przemienił w Lightnoida - bakugana Haosu mającego niewiele wspólnego z dawnym Heliosem.

Bakugan: Dziesięć Przedmiotów Zniszczenia Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Lightnoida w 10 odcinku Dziesięciu Przedmiotów Zniszczenia.

Supermoce Lightnoida Edytuj

  • Cicha Tęcza: Blokuje karty supermocy i zmniejsza poziom mocy przeciwnika o 1500 punktów mocy.
  • Lodowe Cięcie: Zamraża przeciwnika i przenosi 1200 punktów mocy z przeciwnika do Lightnoida.
  • Aqua Proner: Dodaje 1500 punktów mocy Lightnoidowi i zmniejsza przeciwnikowi o 1100 punktów mocy.
  • Niszczycielski wiatr: Zabiera przeciwnikowi 1500 punktów mocy, a Lightnoidowi dodaje 300 punktów mocy.
  • Wietrzne tornado: Dodaje Lightnoidowi 1600 punktów mocy.
  • Tarcza wiatru: Anuluje supermoce przeciwnika.
  • Lodowy Zamrażacz: Dodaje Lightnoidowi 1800 punktów mocy.
  • Pył wulkanu: Dodaje Lightnoidowi 1800 punktów mocy.
  • Oślepiający błysk: Wysysa całą moc z przeciwnika.
  • Potęga Haosu: Blokuje supermoce przeciwnika.
  • Wody Neptuna: Dodaje Lightnoidowi 1900 punktów mocy

Syntezy supermocy Edytuj

  • Świetlna rewolucja: Przywraca Lightnoidowi wszystkie stracone punkty mocy. (Haos)
  • Słońce Haosu: Unieruchamia przeciwnika, a Lightnoidowi dodaje 2400 punktów mocy.
  • Światło Wsparcia: Dodaje 2 bakugany do walki i dodatkowo dodaje 2600 punktów mocy.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki