FANDOM

Legendarny Dragonoid – bakugan strażniczy Dana Kuso. W trakcie serii Bakugan: Wymiarowa Zagłada walczy przeciwko Dark Plasmie.

Informacje Edytuj

Ewoluuje z Tytanium Dragonoida w niewyjaśniony sposób.

Wygląd Edytuj

Legend Drago.png

Legendarny Dragonoid (2010)

Przypomina Tytanium Dragonoida, lecz jego ciało pokrywa srebrna zbroja nazywana również Legendarną Zbroją. Ponadto posiada Miecz Smoczego Ognia, jak również może zapalić swoją pięść według uznania. Gdy używa ataku o atrybucie ognia, po jego ciele biegnie żywy ogień, natomiast na jego zbroi pojawia się druga - silniejsza.

W wersji z 2011 roku, bazującej na formie Helix Dragonoida, bakugan ma standardową kolorystykę charakterystyczną dla tych, podobnych do smoków, bakuganów. Mimo to, niektóre elementy uzbrojenia - m. in. czerwone elementy skrzydeł, uzbrojenie łydek, przedramienia czy naramienniki - przybrały srebrną barwę.

Anime Edytuj

Pojawił się u Dana Kuso, który dołączył do głównego bohatera. Był wtedy jeszcze bez zbroi.

Supermoce Legendarnego Dragonoida Edytuj

  • Gorący Wir: Przenosi 1000 punktów mocy z przeciwnika do Legendarnego Dragonoida.
  • Cięcie ognia: Zadaje obrażenia krytyczne, jeżeli punkty mocy przeciwnika wynoszą 600, a jeżeli nie - odejmuje 500 punktów mocy.
  • Energia wszystkich domen: Zabiera wszystkie punkty mocy. Potrafi także naprawić uszkodzenia na polu bitwy.
  • Miotacz Ognia: Dodaje 1200 punktów mocy Legendarnemu Dragonoidowi.
  • Ochrona Ognia: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Legendarnego Dragonoida.
  • Ognisty Kop: Przenosi 1000 punktów mocy z przeciwnika do Legendarnego Dragonoida.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki