FANDOM

Lance - ostatni członek Drużyny Alpha. Do niedawna Rex myślał, że Lance zginął tak jak reszta członków Drużyny Alpha.

Wygląd Edytuj

Lance ma długie blond włosy. Nosi niebieskie ubrania, którymi przykrywa swoją potężną zaczarowaną zbroję. Nosi przy sobie Księgę Oroshu, skradzioną z Biblioteki Zatracenia. Lance dzierży Młot Sprawiedliwości skradziony z magazynu Rady Ośmiu. Zazwyczaj pod nim jest aura chroniąca go przed atakami dystansowymi i magicznymi, a także naturalizująca trucizny itp.

Charakter Edytuj

Lance jest dosyć specyficzny, jednak zawsze walczy w imieniu dobra. W wielkich bitwach zawsze bierze udział jako główny rozbijający wojska wroga, a gdy nie ma dużych bitew, kradnie wszystkie przedmioty, które uzna za potrzebne do przyszłych bitew. Lance jest dosyć miły, chociaż zdarza się, że jest wredny. Jest "Ślepą Sprawiedliwością" i nigdy, ale to nigdy nie kieruje się miłosierdziem.

Historia Edytuj

Lance jest przyjacielem Rexa z dzieciństwa, nawet przez spory czas razem walczyli o dostanie się do Rady Ośmiu. Niestety obydwu przydzielono do Drużyny Alpha. Wiele razy próbowano go wyrzucić za liczne kradzieże, aż w końcu zniknął. Od tamtej pory pojawiał się tylko, gdy bitwa była wystarczająco duża i miała odpowiednie znaczenia dla przyszłości.

Cytaty Edytuj

  • A co mnie obchodzi, że się zmieniłeś? Zabiłeś? Zabiłeś, więc ja zabiję ciebie... <rozwala ktosiowi łep>
  • To nie jest budyń, tylko trucizna demonów, dlatego musicie mi dać cały zapas, żebym go zjaaa... eee to znaczy zniszczył
  • Miło było wgnieść twoją twarz w ziemię...
  • Armandzie... przybyłem...
  • Nie gardź sobą, bo przegrałeś bitwę... trzeba sporej siły, by dojść tam gdzie się bitwy przegrywa
  • Masz, nie ciesz się. Nie masz, nie smuć się

Więcej z Fandomu

Losowa wiki