FANDOM

Kyurem (キュレム  Kyurem) - strażnik Rdzenia Mrożnej Aury pojawiający się w serii Bakugan: Fire VS Ice w odcinku ?.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Kyurem jest szaro niebieskim, dwunożnym bakuganem nieokreślonym, ale pozornie smoczym. Kyurem posiada unikalną niebieską głowę i pysk. Ma żółte oczy, parę oznaczonym niebieskawych świecących rogów na głowie oraz żółty grzebień na czaszce.Szyja Kyurema jest długa i szara, z liniami biegnącymi dookoła ciała nóg, rąk i ogona. Kyurem ma dwie ręce, każda z jednym pazurem, a każde ramię jest połączone z dziwnie ułożonymi niebieskimi skrzydłami; uważa się, że służą do latania jak również do przechowywania zimnego powietrza. Skrzydła są w nienaturalny sposób proporcjonalne, zwieńczone dwoma soplami lodu. Jego nogi są nieco szczupłe, a jego ogon ma trzy soplo-kształtne kolce na czubku.

Supermoce Kyurem'a Edytuj

Synteza Supermoce Kyurem'a Edytuj

Frosting Aura Card Edytuj

  • King of Frosting Aura - Poteżna karta wykorzystana tylko przez strażnika Rdzenia Mrożnej Aury. Może być tylko zatrzymanę przez Blazing Aura Card. G Użytkownika podwaja na się dwudziestokrotną moc. G przecewnika spada do bazowej liczby.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego bratem to Reshiram.
  • Jego wojownikiem to wpierw ?  potem ?.
  • Potrafi się łaczyć z Slider

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki