FANDOM

W poprzednim odcinku...

Dan zostaje wyzwany na ostateczny pojedynek przez Blade'a. Karas, sprzymierzeniec Łowcy Bakuganów najpewniej będzie oglądał tą walkę. Czy starcie tych dwóch obwieści koniec tej ery i początek kolejnej?

Odc.6- Ty, albo ja! Starcie tytanów

Arena D782. Eksperymentalne pole walki, które nawet jeszcze nie zostało oficjalnie otwarte. Teraz przyszedł czas na ostatni test. Przeciwko sobie staje dwóch potężnych wojowników. Gracze dwóch przeciwnych domen- Ognia, Pyrusa, oraz Ciemności, Darkusa- Dan Kuso oraz jego Pyrus Inferno Dragonoid walczyć będą przeciwko Blade'owi Razorowi i jego Darkus Nighthunterowi Prime. Ci, którzy byli obok podczas rozmowy Młodych Wojowników z tajemniczym Blade'em, usiedli właśnie na arenie, aby oglądać tą fascynującą walkę. Także towarzysze Dana, Shun, Marucho, Runo, Julie, Alice, znaleźli się na widowni. Wśród tych osób pojawili się nawet Ren i Fabia oraz Jake. Wszyscy oczekiwali rozpoczęcia tej walki, niektórzy z fascynacją i zainteresowaniem, inni ze strachem i obawami.

-Coś na pożegnanie, Kuso?-zapytał Łowca Bakuganów.

-Hę? Aż taki jesteś pewien swojej wygranej? Nie łudź się! Nie zamierzam przegrać!- stwierdził Dan.

-Nie o to chodzi.- powiedział Blade, zaskakując swego oponenta.- Prawdą jest, że jeden z nas zginie podczas tej walki. Nieważne, czy to będziesz ty, czy ja, nigdy więcej się nie spotkamy. Więc...-

-Nie pleć głupot! Naprawdę jesteś tak poważny z tą walką na śmierć i życie?!-wykrzyknął gracz Pyrusa.

-Arca nadchodzi. Muszę zacząć działać, Kuso. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, to walczmy.-odparł obojętny Blade.

-Zaczekaj!-wstrzymał go Dan.

-Hmm?-

-Chcę...chcę... zobaczyć twoją twarz.- na sali zawitała cisza.

-Moją twarz?-

-Tak. Nie bój się kryć za maską, spójrz mi w oczy swoimi, prawdziwymi, jak równy z równym!-zakrzyknął Kuso.

Na samej górze siedzeń widowni znajdował się pewien osobnik, który z niepokojem czekał na pojedynek. Wtem coś zalśniło na jego konsoli. Wcisnął guzik.

-Karas! Czy Dan Kuso i Blade już walczą?- zapytała postać, która pojawiła się na ekranie terminala. Był on najwidoczniej liderem Karasa i obecnie szykującego się do bitwy Łowcy Bakuganów.

-Odpowiedź negatywna. Pojedynek nie został rozpoczęty.-rzekł beznamiętnie.

-Skontaktuj się ze mną, gdy tylko zaczną.-

-Rozkaz przyjęty i całkowicie znany.-rzekł Karas.

Osoba na konsoli zniknęła, a ekran stał się czarny. Obserwator oparł się o ścianę, która znajdowała się na najwyższym poziomie trybun i w cieniu patrzył na pole bliskiej już bitwy.

W tym czasie na arenie wciąż panowała cisza. Wszystkim odebrało oddech, i z niecierpliwością czekali na rozwój wydarzeń.

-Hmm... Nie widzę powodów, abyś musiał ją widzieć.-stwierdził Blade, denerwując tym Dana.

-Grr... Nie wkurzaj mnie! Myślisz, że kim jesteś?!-zapytał.

-Jestem nikim, nikim ważnym. Tylko narzędziem wśród innych. Maska nie ma zakrywać mojej twarzy, ona ma ją zniszczyć. Właściwie już to zrobiła. Nie mam twarzy. Nie mam życia. Tylko cel. To wszystko. Jestem niczym żywa zbroja, która walczy według misji.-powiedział gracz Darkusa.

Wszyscy na sali byli bardzo zdziwieni tą nagłą informację.

-Gdy skończymy walczyć, zedrę ci tą maskę z twarzy. Dowiem się, kim jesteś!- przyrzekł Dan, jednak nie doczekał się odpowiedzi.- Walczmy wreszcie-

Przez pewien czas trwała cisza, ale w końcu Blade odezwał się.

-Tak...-

-Karta Otwarcia! Bakugan, bitwa! Bakugan, start! Pyrus Inferno Drago. Dawaj, stary!- zakrzyknął Kuso.

-Tak jest, Dan.-przytaknął bakugan-smok.

-Bakugan, start! Darkus Nighthunter Prime!- rzekł Blade.

Moc Drago- 800 punktów mocy.

Moc Nighthuntera- 750 punktów mocy.

-Super moc, aktywacja! Płomienny taran!- powiedział Dan.

Moc Drago- 1200 punktów mocy

Ciało Dragonoida otoczył wirujący ogień, a on sam poleciał ku Nighthunterowi.

-Super moc, aktywacja! Księżycowa dewastacja!- wykrzyknął Blade.

Moc Nighthuntera- 1300 punktów mocy

-Hę? Dan, patrz! Na jego klatkę piersiową!- oznajmił Drago.

-O co chodzi? Eee? Co to jest?- odpowiedział Dan.

Na klatce piersiowej Bakugana Darkusa znajdowały się cztery koła, coś jak kuliste szkła. Jedno z nich właśnie zapłonęło purpurowym światłem. Co dziwne, koła te znajdowały się w środku piątego, większego koła.

-Widzisz to samo co ja, Shun?- zapytała Runo, siedząca obecnie na widowni i oglądająca walkę Dana.

-Tak. To dziwne.- odpowiedział gracz Ventusa.- Co to może być?-

-Nie wiem, ale obserwujmy dalej walkę. Może coś z tego się dowiemy.- stwierdził Marucho.

-Dan, to naprawdę dziwne. Zwiększyła się jego moc, ale nawet mnie nie zaatakował. Coś jest naprawdę nie tak.-rzekł Bakugan Dana.

-Widzę, Drago. To raczej o niczym dobrym nie świadczy. Pokonajmy go, zanim się dowiemy, co to jest.-oznajmił Kuso.

-Dobra!-

-Synteza super mocy, aktywacja! Wulkaniczny miotacz Pyrusa!- krzyknął Dan.

Moc Drago- 1600 punktów mocy

Prawe ramię Drago zalśniło, aby po chwili zmienić się w działo. Bakugan wymierzył i strzelił. Wiązka energii zaczęła lecieć w kierunku Nighthuntera.

-Super moc, aktywacja! Księżycowa obrona!- powiedział Blade.

Kolejne "szkiełko" zalśniło na ciele Bakugana Darkusa. Jednak promień miotacza Pyrusa trafił go i Nighthunter wrócił do formy kulistej. Pasek energii Blade'a spadł do 70 %.

-Hmm...-mruknął Blade i bez słowa chwycił swojego Bakugana w dłonie. Potem spojrzał na Dana. Jego lewe oko znów zabłysnęło.

-Czyżby był wściekły? Nigdy nie widziałem, żeby popadł w gniew.- stwierdził Dragonoid.

-Ja też nie... To chyba nie to.- Dan nie zgodził się z teorią Drago.

-Karta otwarcia! Bakugan, bitwa! Bakugan, start! Darkus Nighthunter Prime!- zakrzyknął Blade.

-Heh! Bakugan, bitwa! Bakugan, start! Pyrus Inferno Dragonoid!- odrzekł Kuso. -Potrójna super moc, aktywacja! Płomienny Cios Pyrusa + Ryk Pyrusa + Ściana ognia!-

-Podwójna super moc, aktywacja. Ścisk Darkusa + Zapadnia Bólu.- powiedział łowca.

Moc Nighthuntera- 1100 punktów mocy

Moc Drago- 1700 punktów mocy

-Ha! Mamy go, Drago! Atakuj!- rozkazał gracz Pyrusa.

Drago zebrał ogień w jamie gębowej i wystrzelił w kierunku wroga.

Moc Nighthuntera- 850 punktów mocy

-Ech... Podwójna super moc, aktywacja! Spis Darkusa + Odnowienie Księżyca!- odparł obojętnie Razor.

-(Obiekt, znany jako Blade, chce użyć spisu, teraz?)-spytał sam siebie w myślach Karas, oglądający walkę ze zdziwieniem.

Atak Drago dosięgnął Nighthuntera i ten ponownie wrócił do formy kulistej.

-Energia Blade'a Razora- 45%.- zabrzmiał komputer na arenie.

-Więc to tak,Dan...- szepnął Blade do siebie, a jego lewe oko znów zalśniło.

-Karta otwarcia, start! Bakugan, bitwa! Bakugan, start! Inferno Drago, pokaż, kto tu rządzi!- wydarł się Dan.

-Bakugan, bitwa. Bakugan, start. Nighthunter Prime. Skończ to.- rozkazał Blade.

-(Coś jest nie tak. Blade nigdy nie walczył tak słabo. O co chodzi?)- rozmyślał Dan.

-Przykro mi to mówić, Kuso, ale to koniec.- powiedział Blade, co zaskoczyło zebranych.

-Super moc, aktywacja! Ultimatium Księżyca!- wykrzyknął Razor.

Czwarte "szkiełko" zalśniło na klatce piersiowej Bakugana Darkusa. Wszyscy, zaskoczeni, a niektórzy nawet przerażeni, patrzyli dalej na miejsce bitwy. Arena zaczęła się trząść. Karas teraz przestał się interesować walkę.

-Starcie zakończone. Zwycięzca: Blade Razor.-odparł i zniknął.

-Co-co-co to ma być, do diabła?!- spytał Dan.

-Wyczuwam wielką energię. Uważaj, Dan!- przestrzegł go Drago.

Wtem wibracje sejsmiczne ustały. Blade stał w miejscu, w dość dziwnej pozie. Prawa noga była wygięta do przodu, lewa trwała w tyle. Gracz lekko się zgarbił, i uniósł prawe ramię na poziom klatki piersiowej. Przybliżył dłoń do twarzy i wyprostował dwa palce- wskazujący i środkowy i ustawił dłoń kciukiem do swojego lica. Po chwili jego lewe oko znów zalśniło krwisto-czerwonym światłem.

-Ostateczny atak Darkusa. Pełnia Księżyca.- powiedział.

Piąte, największe koło na ciele Nighthuntera zalśniło, tak samo jak jego oczy.

C.D.N.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki